Povinné očkování před IVF

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
24.12.21 00:18

Povinné očkování před IVF

Ahoj prosím o vaš pohled na věc, jak byste řešili danou situaci ;)

Podle vseho v lednu podstoupime vysetreni s partnerem a v unoru by mohlo jiz dojit k procesu ivf, jenze pracuji jako zdravotni sestra, a podle vseho bude nutne do konce února podstoupit davku ockovani. V nazorech lekaru jsem se dozvedela ze se doporucuje ockovat(2davky), ale pote cekat alespon 2 mesice na proces ivf, coz ja cekat nechci, vse by strasne dlouho trvalo od zacatku ockovani az po transfer.
Navic vysvetlovat zamestnavateli, ze nepodstoupim ockovani kvuli ivf mi taky neprijde moc rozumny( kdo bude chtit teoreticky zamestnavat sestru, ktera muze jit na materskou brzy ze…)
Na PN se mi taky uplne nechce, nemusi v praci kazdy vedet, ze sem na umelym oplodneni :/( jedine napsat neschopenku jako jiny duvod, ale to nevim, jestli lze.
Vubec nevim, co mam delat, nejspis budu muset opustit praci, i kdyz treba pro nic, achjo :(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
25719
24.12.21 00:33

V první řadě bych podstoupila očkování, snažila se ho posunout na co nejdřívější dobu a pak teprve začala se stimulací. Nechce se mi úplně věřit, že v lednu jdete na vyšetření a v únoru bude ivf. Jen genetika trvá měsíce.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35372
24.12.21 00:44

Genetika se vubec pred IVF delat nemusi. To az kdyz se nekolik pokusu nezdari.
Sla bych v lednu na JJ. To mas hned a jednu davku a mas to rychle. Urcite bude stacit mesic odstup.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25719
24.12.21 00:52
@veria píše:
Genetika se vubec pred IVF delat nemusi. To az kdyz se nekolik pokusu nezdari.
Sla bych v lednu na JJ. To mas hned a jednu davku a mas to rychle. Urcite bude stacit mesic odstup.

8o Bohudík mám osvícenou lékařku pro kterou je genetika základ.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35372