Povolání kadeřnice - známky

Anonymní
29.1.21 18:22

Povolání kadeřnice

Ahoj, chtěla bych se zeptat, za povolání by jsem chtěla učitelku ve školce ale se známkama se tam asi nedostanu, do rezervy mám kadeřnici a chtěla bych se zeptat jaké by jsem musela mít na to známky.
Předem děkuji.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20580
29.1.21 18:41

Záleží na zájmu o ten obor a jaké známky budou mít ostatní uchazeči. S par dvojkama max trojkama se dostaneš. Ale zvaz, jestli to chceš dělat, jestli k tomu mas vlohy, jsi komunikativní, kreativní. Půlku školy stravis na praxi, hned v prvaku budeš muset udělat několika tisícovou investici do vybavení (nůžky, kartace atd) plus učebnice. A pokud se tomu oboru nebudeš chtít věnovat, tak je ta škola úplně na nic, taky ji mám a jediné co je mi platné je to, ze mám teda v ruce papír, ze nemám jenom základní vzdělání :roll: konkurence je obrovská, nechat se někde zaměstnat jako kadernice je skoro nemožné.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
453
29.1.21 19:13

Já si šla po maturitě ještě udělat učnák kadernici, to mi ve druháku přišlo jako ztráta času tak jsem si udělala jen kurz. Střihala jsem asi měsíc??
Musíš na to mít vážně vlohy, není to úplně jednoduchá věc a pokud nebudeš mít svůj salon, výdělek je hrozně malý, proto dělám něco jiného.
Zvaž jestli to chces vážně dělat, pokud nemáš 4, zkus jinou školu s maturitou.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5783
29.1.21 19:15
@Anonymní píše:
Ahoj, chtěla bych se zeptat, za povolání by jsem chtěla učitelku ve školce ale se známkama se tam asi nedostanu, do rezervy mám kadeřnici a chtěla bych se zeptat jaké by jsem musela mít na to známky.
Předem děkuji.

Záleží na konkurenci, zjisti se na konkrétním učilišti kolik přijímají učnic.. Jistě bude i na stránka školy uvedeno jak to bylo například loni, kazdopadne trojky by ti mohly stačit..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24787
29.1.21 19:20