Práce, brigáda - odešli byste?
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
Reakce:
@EvieK nene tahle práce je ve slavkově u Brna ta firma se menuje lohmann & rauscher
- Citovat
- Upravit
@Melissa16 aha úplně mi to připomnělo firmu, kde se taky dělají zdravotnické sety, dělala jsem tam brigádě při škole a pokud by si napsala, že ano tak bych ti poradila jediné, vzít nohy na ramena. Moje zkušenost tam byla šílená, vydržela jsem měsíc - to jsem si jako studentka chtěla vydělat. Šikana nehorázná. Je to tam pořád no.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Melissa16 píše:
@EvieK nene tahle práce je ve slavkově u Brna ta firma se menuje lohmann & rauscher
Už nejsi anonymní. Vyprdni se jim tam na to a raději randi s klukama. 17 ti je fakt jenom jednou!
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@EvieK práce sama o sobě je fajn a baví mě jako přivýdělek je to fakt dobrý jenom ty ženský jsou tam na nic no tak uvidím jak dlouho to vydržím a půjdu pryč lepší to tam nebude jinak děkuju za názor
- Citovat
- Upravit
Ženský kolektiv je vždycky hrůza
slepicinec, proto jsem i ráda chodila v práci na oběd s chlapama.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Melissa16 hele vydrž, minimálně dobrá zkušenost, že chceš studovat a mít možnost si pak vybírat kde a ským budeš pracovat. Když teď stíháš školu a bridágu, tak si pak můžeš užít léto s tím, že na něj budeš mít peníze.
Praxe v reálném zaměstnáni je vždycky dobrá.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Ou je to dobrá praxe i ta práce sama o sobě je fajn jen ty lidi jsou na nic a když vám dělají peklo tak tu praxi moc nemáte protože jen všechno kazite a nejde vám to
ale děkuju za názor
- Citovat
- Upravit