Práce delegáta/animátora

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
5.7.22 19:12

Práce delegáta/animátora

Ahoj :)
Chtěla bych zkusit něco jiného… je tu někdo, kdo pracuje jako delegát nebo animátor v Itálii, Řecku, Turecku, Egyptě nebo Spojených arabských emirátech? Jaké jsou takové ty všeobecné požadavky na toto povolání? Stačí angličtina? Jaké vzdělání? Cca plat? Musím se přestěhovat do té země nebo to je jen sezonní práce? V jakém období jsou výběrová řízení a jaká je šance se někam takhle dostat? Budu vám všem vděčná, když se se mnou podílíte o vaše slušnosti :) :lol:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
643
8.7.22 13:17