Práce na soudu a kariérní růst

Anonymní
19.11.20 09:38

Práce na soudu a karierni růst

Dobrý den, pracuji jako prodavačka v jednom řetězci. Prace v pohodě, kolektiv může být, no všude je něco, jen mám vysokou školu a toužím se někam posunout a švagrová mi nabídla místo zapisovatelky na soudu. Koukala jsem na nabídku a všechno v poho, ale teda ten plat od 16000 do necelých 20000. Prace asi lehčí jako v obchodě, i když možná horší na psychiku, ale ty peníze. Z něčeho člověk musí být živ. Manžel mi říká ať to vezmu, že důležité je se na ten soud vůbec dostat, a mám školu, sice ne práva, tak nevím jestli mi to k něčemu bude, ale že se můžu posunout třeba na místo přísedícího na soudu a tam jsou peníze někde jinde, ale začít se někde musí i za min. Kdežto vím, že na prodejně se moc posunout kde nemám, což mne samozřejmě nemotivuje. Prý zná ženy, co se dostali na místa přísedící i jen se střední školou. Tak se ptám jestli je to možné, jestli to má budoucnost. Moc se na to ptát na pohovoru nechci, jednou jsem tuhle otázku vyvalila na pohovoru v cestovce, viděli, že jsem hodně motivována a nevzali mě, protože se asi obávali o své místečko. Raději se ptám takhle ať vím že zkušenosti jiných co můžu a nemůžu očekávat. Prosím anonym z pochopitelných důvodu. Děkuji.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6114
19.11.20 09:45

No zapisovatelky maji prace jak nasrane. :)

Jinak prisedici u soudu je asi trochu jinak funkce nez si vy myslite. Prectete si napr https://www.praha.eu/…oudu_v.xhtml

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21
19.11.20 09:56