Řekli by jste si o přidání?

Anonymní
18.11.20 11:00

Řekli by jste si o přidání?

Ahoj,
jsem momentálně v 10 TT a hodí se každá koruna. V práci ještě nic neví a chci jim to říct nejspíš v lednu.

Jsem tu přes dva roky a když si přepočítám mzdu nás tady v kanclu na hod, tak mám prakticky nejméně :roll: (jsem účetní, takže mám přehled). Nicméně beru, že ostatní mají buď už hotovou VŠ nebo jsou zde výrazně déle.

Řekli by jste si o zvýšení? Jde mi o to, že jsem těhotná, takže mi to nepřijde úplně fér. Navíc jsem v červnu dostala smlouvu na delší úvazek a taky přidáno (i když zpětné vím, že jsem si měla říct o víc :zed: ).

Co by jste dělali na mem místě vy? Šéf není žádný nelida, takže mi v nejhorším řekne, že prostě ne.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
18.11.20 11:07

Já bych se toho nebála a normálně bych si o přidání řekla. Měj připravené argumenty, proč si myslíš, že si zasloužíš, aby ti přidali - teď tím myslím pracovní úspěchy atd… argument stylu, že ostatní mají víc než ty se asi moc nehodí :-) Držím palce :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14195
18.11.20 11:08

Nemáš Vš, jsi tam krátce a přidáno si dostala pred necelým půl rokem.
Zkusit to můžeš, ale nevěřím, že by ti přidal

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8212
18.11.20 11:08

Neřekla.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1508
18.11.20 11:09

Tak asi zalezi, kde pracujes. V teto dobe ma spousta firem existencni problemy a nebo je mit teprve budou, takze pak se to moc nehodi.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10244
18.11.20 11:10
@Anonymní píše:
Ahoj,
jsem momentálně v 10 TT a hodí se každá koruna. V práci ještě nic neví a chci jim to říct nejspíš v lednu.

Jsem tu přes dva roky a když si přepočítám mzdu nás tady v kanclu na hod, tak mám prakticky nejméně :roll: (jsem účetní, takže mám přehled). Nicméně beru, že ostatní mají buď už hotovou VŠ nebo jsou zde výrazně déle.