Práce se zvířaty

Anonymní
7.1.21 20:32

Práce se zvířaty

Ahoj, omlouvám se za anonymitu.
Ráda bych našla prostřednictvím vašich případných nápadů a nových pohledů na věc řešení mého problému, který se týká hledání vhodného zaměstnání :lol:
Jsem vystudovaná učitelka SŠ čeština, dějepis. Na střední jsem nikdy neučila, pouze čtyři roky na ZŠ (mix všeho možného, od velkých, po malé, přes třídnictví, opravdu vše). Teď jsem na rodičáku.
Jde o to, že ačkoliv mám děcka ráda a zažila jsem ve školství spoustu krásných chvil s těma dětma, tak i těch špatných. A tak celkově mi nějak vnitřně vychází, že to není to, co chci dělat po zbytek života.
Nebylo třeba dlouho přemýšlet a to, co mě táhne, tak je práce se zvířaty…i když je to zase práce s lidma, že :-D Nemám ale konkrétní představu, co přesně… celoživotně mám fakt ráda zvířata, napříč druhy. Asi nejvíc kočky, psy, hlodavce :-) Ne, vážně, kromě pavouků a podobné havěti, mám ráda opravdu vše.

Přemýšlela jsem, jestli je možný třeba nějaký „kurz“ třeba na veterinární sestru..? Vezmou tam takhle někoho „zvenku“?..
Co takhle v ZOO? Ošetřovatel zvířat? Čistit papouškům klec a krmit opice…klidně…

Vůbec se neorientuju, co vše na trhu se vlastně nabízí…o co se vlastně může člověk ucházet…? Vím, že je to naprosto pitomá otázka, když nevím, co chci, tak co vlastně hledám, že…ale to je právě ono..Něco chci a nevím, co a kde začít…
Jsem ochotná udělat si rekvalifikační kurzy nebo nějaké studium..jen nevím, kde vlastně hledat?
Budu ráda za tipy, pomoc, informace.
Díky.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2032
7.1.21 20:42

No tak na některé pozice stačí zaškolení. Ale taky si uvědom, že o zvířata se pečuje stále - žádní volné víkendy. Většinou to je občas i těžší práce a asi zapomeň na výplatu učitelky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6146
7.1.21 20:46