Práce u konkurence
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
Práce u konkurence
Ahoj holky,
třeba se najde někdo, kdo ví nebo má podobnou zkušenost.
Po mateřské se vracím do práce. Manžel dostal pracovní nabídku od největší konkurence mé firmy.
Problém je v tom, že oba děláme na vyšších pozicích, a já mám přístup k informacím, které by pak mohly vést k lepší vyjednávací pozici pro manžela v nové firmě (např. znalost nákupních cen dodavatelů, rabaty apod.)
Je prosím toto v rozporu nebo bych musela někam jinam?
Děkuji
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Reakce:
Jsem teda laik ale řekla bych, že právně to asi v pohodě bude. Nakonec ani s tou konkurenční doložkou to není taková sranda. A aby byla platná je třeba aby zaměstnavatel splnil veškeré její náležitosti. A ty určitě nemáš ve smlouvě, že tvůj manžel nemůže pracovat u konkurence. Otázkou však je jestli se tě vedení pokud to zjistí nebude chtít zbavit za každou cenu. A to si potom nějaký zástupný důvod zcela určitě najdou.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Podle mě záleží, jestli to budete zneužívat a přijde se na to. U známého ve firmě se něco podobného stalo - tuším manažer vynášel info konkurenci a normálně naběhla policie a řešilo se to dost drasticky. Ale tam už nešlo o malé peníze. Já měla třeba „non-disclosure agreement“ snad u každé formy, kde jsem dělala.
- Citovat
- Upravit
@Margery31 píše:
Ahoj holky,
třeba se najde někdo, kdo ví nebo má podobnou zkušenost.
Po mateřské se vracím do práce. Manžel dostal pracovní nabídku od největší konkurence mé firmy.
Problém je v tom, že oba děláme na vyšších pozicích, a já mám přístup k informacím, které by pak mohly vést k lepší vyjednávací pozici pro manžela v nové firmě (např. znalost nákupních cen dodavatelů, rabaty apod.)
Je prosím toto v rozporu nebo bych musela někam jinam?
Děkuji
No a ty mu hodlas ty informace o cenách atd sdělovat?
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@JancaS84 píše: