Práce za LR/Mary Kay

23.5.20 11:16

Práce za LR/Mary Kay

Ahoj,
ráda bych se vás všech zeptala na názor…
(Chápu, že dnes už nikoho asi nebere katalogový prodej a těchto poradkyň je všude mraky)
Včera jsem dostala nabídku dělat za Mary Kay a LR kosmetiku. Každý asi zná princip této práce (MLM). Zkusila jste to některá? Vyplatí se zakoupit startovací kufřík od MK a některé produkty od LRka? Jsem mladá studentka gymnázia, proto nemám zas tolik peněz na rozhazování. Paní z MK mě přesvědčuje o tom jak skvělé to je, že budu dělat „hodinky krásy“ a tak. Chci se tedy ještě zeptat..
LR/MK (co vybrat)?
Vrátí se nějaké penízky?
Má to smyl?
Jaký na to máte názor?
Děkuji předem všem!

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

24820
23.5.20 11:18

@adoreadore
Ja bych šla radši hákovat do Lidlu. Peníze jisté. Vnucovat někomu kosmetiku bych nechtěla.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
499
23.5.20 11:50

Musíš si sama shánět klientky, prodávat. Máš provize z prodaných produktů. Ale není to tak růžové. Třeba měsíc dva ti nikdo nic nekoupí.
Kolik že ta startovací blbina stojí?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
499
23.5.20 11:51

Jak píše výše @Russet o víkendu si raději zajdi na brigádu do Lidlu, Kauflandu. Pořád lepší a stabilní výplata na účtě.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23.5.20 11:52

@FraDeu Ahoj, stojí asi 3000Kč. Nic moc no:D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24820
23.5.20 12:10
@adoreadore píše:

Takže ty jim musíš dát prachy, aby ti dali práci? Slušný letadlo :roll:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23.5.20 12:14

@Russet Přesně tak, právě si říkám, že je to divný..
Dát 3000Kč a pak to nemít ani zpátky. Slečna, ale přesvědčuje, že s vše vrátí a několikanásobně.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24820
23.5.20 12:23
@adoreadore píše:
@Russet Přesně tak, právě si říkám, že je to divný..
Dát 3000Kč a pak to nemít ani zpátky. Slečna, ale přesvědčuje, že s vše vrátí a několikanásobně.