Praha – důstojný plat/mzda

Anonymní
21.2.20 19:21

Praha – důstojný plat/mzda

Ahoj, chtěla bych v budoucnu bydlet v Praze (aktuálně studuji VŠ), kolik bych měla v budoucnu vydělávat, abych zde „slušně“ žila. Slušně se myslí, že nebudu živořit, ale kaviár po kolena a šampaňské z konví nepotřebuji. Každopádně ráda bych domeček, ideálně blízko centra, abych nemusela dojíždět dlouho. Byt úplně nechci… Ano, je jasné, že plat závisí na Vaší kvalifikaci, ale počítám, že v mém oboru budu mít okolo 70 000,– (v čistém). Jiné výdaje než na mne mít nebudu, protože děti mít nemůžu (proto anonym – nedávno zjištěno :( :( ). Přítele nechci, takže vše budu táhnout sama. Kolik máte +- Vy, kteří žijete v Praze? Přeci tam nežijí jen manažeři, podnikatelé, ale také normální lidé…

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

12528
21.2.20 19:24

Domeček v Praze, ideálně blízko centra? Raději si tu cenu nechci ani představit :lol: chceš ho koupit na hypotéku nebo si ho pronajmout? Příjem 70 tisíc se mi v tomhle případě nejeví jako moc…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5666
21.2.20 19:24
@Anonymní píše:
Ahoj, chtěla bych v budoucnu bydlet v Praze (aktuálně studuji VŠ), kolik bych měla v budoucnu vydělávat, abych zde „slušně“ žila. Slušně se myslí, že nebudu živořit, ale kaviár po kolena a šampaňské z konví nepotřebuji. Každopádně ráda bych domeček, ideálně blízko centra, abych nemusela dojíždět dlouho. Byt úplně nechci… Ano, je jasné, že plat závisí na Vaší kvalifikaci, ale počítám, že v mém oboru budu mít okolo 70 000,– (v čistém). Jiné výdaje než na mne mít nebudu, protože děti mít nemůžu (proto anonym – nedávno zjištěno :( :( ). Přítele nechci, takže vše budu táhnout sama. Kolik máte +- Vy, kteří žijete v Praze? Přeci tam nežijí jen manažeři, podnikatelé, ale také normální lidé…

Tady se neptej tady má každý plat kolem 100tis +obří úspory atd :mrgreen: :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
21.2.20 19:25