Reklama

Přátelský rozchod

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Katina1
Nováček 3 příspěvky 21.12.16 12:46
Přátelský rozchod

Zdravím, asi se potřebuji jen vypsat, zjistit že někdo prožil něco podobného.
Po pěti letech jsme se rozešli s přítelem, jsou to dva týdny. Rozešli jsme se tak nějak z rozumu, oba víme, že do budoucna by to neklapalo, každý chceme od života asi něco jiného a bylo by hrozně nespravedlivé do takového vztahu přivést děti. Jinak si skvěle rozumíme, jsme výborní kamarádi, rádi spolu trávíme čas, řekla bych že základní životní hodnoty máme dost podobné, je to výborný chlap o kterého jsem se vždy mohla opřít, ale na druhou stranu mě v hodně věcech nechápe, nerozumí tomu, co studuji, co chci v životě dělat atd. asi bych řekla že v se každý díváme trochu jiným směrem a do budoucna by se to ještě více rozdělilo.
Rozchod jsem sice nečekala, ale tak nějak se mi ulevilo a ani jeden se vracet nechceme. Vycházíme spolu dobře, ještě měsíc spolu budeme bydlet a tak nějak si to chceme odžít, než abychom naráz utnuli kontakt. Toť asi vše k současné situaci.
Můj dotaz je spíš, dokážu se někdy vyrovnat s tím, že má třeba rodinu? že má rád někoho jiného? Že už se neuvidím s nikým z jeho rodiny? Co byste dělali vy? Utnout po odstěhování kontakt a začít žít s čistým štítem? Nedokážu snést představu, že se spolu nebavíme, že mu už nenapíšu…tak nějak nevím, jak s tím naložit, máme se rádi, ale to někdy na budování vztahu nestačí…

Reklama

Reakce:

Premek_Orac
Závislačka 4208 příspěvků 21.12.16 13:02

@Katina1 Záleží, za jakých okolností, kvůli čemu jste se rozešli.
Já zažil rozchody,,přá­telské" i nepřátelské a i v tom prvním případě vždy kontakty časem uvadaly až odezněly úplně.
Jsem rád, že se paní daří a vede spokojený život, rád ji potkám a pozdravím, společensky prohodím pár vět, ale po letech jsme každý úplně jinde a žijeme spokjeně své životy bez sebe.

D. C.