Přechod do nové práce

Anonymní
28.4.20 02:03

Přechod do nové práce

Ahojte, řeším problémovou situaci ohledně práce, poprvé v životě, tak mě napadlo, že byste mi mohli pomoci.
Pracovala jsem druhým rokem jako učitelka, práce mě bavila, vše bylo v pohodě. Bohužel se mi ale rozjelo psychiatrické onemocnění, se kterým jsem skončila půl roku na pracovní neschopnosti. Nyní jsem relativně v pořádku a prac. nesch. jsem dnes tedy ukončila. Vím ale, že dosavadní práci nebudu schopná na 100% vykonávat. Hledám nové zaměstnání, klidně mimo obor, důležité pro mě je, abych byla v psychické pohodě.
Otázka zní, jak vysvětlit zaměstnavateli mou výpověď? Neumím lhát ani mlžit. Smlouvu mám do konce června, za této situace nevím, zda budu ještě moci nastoupit a za jakých podmínek, případně jak podat výpověď taktním způsobem, aby pro obě strany byla výhodná? Máte s tímto někdo zkušenosti? Jsem docela nervózní.

Dávám svou první výpověď v životě, děkuju za pochopení a za rady.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

3064
28.4.20 02:16

Tak nepodepisuj uz novou smlouvou a nemusis davat vypoved. Když ji dáš zítra tak budeš mít výpověďni lhutu stejne do konce června. Jinak zamestnanec může dát výpověď bez udání důvodu. Ale rekla bych zamestnavateli, že ze zdravotních důvodů a víc bych to nerozvadela.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4672
28.4.20 02:32

To je syndrom vyhoření holčičko a to je velmi nebezpečné. Upaluj, jako by ti hořelo za patami, nebo skončíš na psychiatrii, přímo v léčebně v Bohnicích.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2357
28.4.20 02:37
@Božislava píše:
To je syndrom vyhoření holčičko a to je velmi nebezpečné. Upaluj, jako by ti hořelo za patami, nebo skončíš na psychiatrii, přímo v léčebně v Bohnicích.

Syndrom vyhoření po roce a půl?
Pro zakl.: Jdi pracovat jako asistentka pedagoga. Můžeš pracovat na poloviční úvazek, domů jdeš s čistou hlavou.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4672
28.4.20 02:40
@sloninka píše: