Nejraději mám vibrátory na klitoris, přiznává testérka erotických pomůcek

Na vašem místě bych se úplně vykašlala na denní učení se slabik. Ty máš pedagogické vzdělání? Od toho jde do školy, aby se tam spojovat slabiky naučila a naučila se to správně. Můžete nadělat víc škody než užitku. Raději bych zvolila hry a aktivity na procvičování pozornosti a paměti - na trhu je jich ohromné množství, podívejte se třeba na stránky Pygmalion Granna. Ale obyčejné pexeso úplně stačí. Dcerka má poslední prázdniny, netrapte ji školou.
Mě to přijde úplně normální, zbytečně holku stresuješ Proč se s ní učíš věci, které se budou
učit v té první třídě? Naše učitelka děti testovala na zápisu, jestli
umějí říct písmeno, na které slovo končí a začíná, umělo to jen
málo dětí a říkala, že je to naprosto v pohodě. Spojování písmen do
slabik nechápu, to po nás nikdo nechtěl. Děti se budou učit skládat slovo
z jednotlivých písmen, ne za slabik
Taky nechápu, proč ji denně něco učíš a motáš jí hlavu? Od toho jde do školy… nech ji užít si prázdniny.
Pokud neslysi konec slov, je to druh nezralosti. Nas na to pri zapisu hned
upozornili, doporucili odklad, psycholozka potvrdila…
To uceni mi prijde, ze muzes udelat vic skody nez uzitku. Pokud si dite neco
zafixuje spatne, bude se toho velice tezko zbavovat.
Neschopnost vzpomenout si, co bylo vcera, znam, trenujeme tak, ze si vecer
pred spanim shrneme, co jsme delali, pak se u pohadky vzdy ptam, co bylo
v minule kapitole (zrovna cteme Ja, Baryk, tam je vzdy Baryk a nejake zvire,
takze to jde jednoznacne pojmenovat). Pripadne naplanujeme progra na druhy den,
to si vetsinou pamatuji po probuzeni velmi dobre
Stejný jako u nás
Ale abych ho učila? Ne proc
A to jsem několikrát první třídu učila.
Od toho tam jde
No… v první řadě máš problém Ty - bojíš se, že dcera nebude stačit, bude to špatně snášet - a všechno to na ni přenášíš. Jestli budeš tímhle stylem pokračovat, uděláš z ní i sebe neurotika.
Nesmyslně ji stresuješ ji s nějakými slabikami, proč? Od toho jde do první třídy, to všechno se bude učit tam. Občas si s ní zahraj slovní fotbal nebo takové ty hry typu „kdo uslyší písmenko, vyskočí“… nebo člověče nezlob se, pexeso, apod. To úplně stačí.
Řekla bych že snaživá jsi spíš ty než dcera, nech jí užít prázdniny
Ted jsou prázdniny, nezatezuj ji žádným učenim.
Jediné, tak ji cti. Ale na ostatní se vykasli, pošli ji na prázdniny ať si
užívá.
Za pár týdnů ji to taky začne, učení bude mít dost.
Uč. mají na to své metody, i moderní pomůcky, nech to na nich.
@Bibi239 píše:
Pokud neslysi konec slov, je to druh nezralosti. Nas na to pri zapisu hned upozornili, doporucili odklad, psycholozka potvrdila…
To uceni mi prijde, ze muzes udelat vic skody nez uzitku. Pokud si dite neco zafixuje spatne, bude se toho velice tezko zbavovat.Neschopnost vzpomenout si, co bylo vcera, znam, trenujeme tak, ze si vecer pred spanim shrneme, co jsme delali, pak se u pohadky vzdy ptam, co bylo v minule kapitole (zrovna cteme Ja, Baryk, tam je vzdy Baryk a nejake zvire, takze to jde jednoznacne pojmenovat). Pripadne naplanujeme progra na druhy den, to si vetsinou pamatuji po probuzeni velmi dobre
Fakt jo?
Náš kluk taky neslyší a učitelka, která ho
bude mít v první třídě, mi sama říkala, že je to v pořádku, že je
to tak 50:50 u dětí a rozhodně to není podmínka, že to musí umět
Ja si myslim, ze snaziva ses ty a samy jednicky chces taky ty. Nevim proc ji dopredu stresujes a podcenujes, ze nebude ve skole stacit…
a proc ji ucis slabikovat? Treba budou mit genetickou metodu cteni a slabikovani nebude potrebovat vubec…
Děvčata, já bych se na to zvysoka(raději si čteme), ale paní učitelka nás vysloveně žádala o to, abychom děti naučili přes prázdniny spojovat slabiky atd. Naše třída bude mít totiž kolem třiceti dětí, tak aby to potom stačily a neměly problémy.
@Moise píše:
Fakt jo?![]()
Náš kluk taky neslyší a učitelka, která ho bude mít v první třídě, mi sama říkala, že je to v pořádku, že je to tak 50:50 u dětí a rozhodně to není podmínka, že to musí umět
Není, buď v klidu.
A co je bude tedy paní učitelka v té první třídě učit, když to
mají umět dopředu?
Tak to mi připomíná tu mojí. V září jde taky do školy. Byla i na
testech školní zralosti u psycholožky-prošla na výbornou. Ale teď mi teda
na školu zralá nepřijde
Kamarádky- jedna učitelka ve školce, druhá ve škole- mi obě potvrdili, že
je to normální. Ve školce/škole se musí dorovnat spolužákům, ale doma tu
potřebu nemá.
Učení slabik a písmen mi přijde přehnaný. Nám bylo řečeno, že máme trénovat úchop tužky a soustředění. Tak trénujeme. Máme ty sešity pro předškoláky a děláme úkoly z toho.
Mám menší problém. Dcerka jde po prázdninách do školy. U zápisu bylo vše ok i učitelky z mateřinky si ji chválí. Jenomže s manželem pozorujeme, že často zapomíná. Vůbec neví, co dělala včera, ale zase dokáže říct, kde byl před rokem a co tam pila nebo jedla. Snažíme se s ní denně učit slabiky (ty jí celkem obstojně jsou - je to spojování písmen do slabik) ale vůbec neví, na jaké písmeno třeba končí slovo. Střílí od boku. Někdy mi připadá, že u toho vůbec nepřemýšlí. Obávám se, že na ostatní děti nebude stačit a špatně to ponese. je hodně snaživá a chtěla by samé jedničky
Máte nějaké tipy jak nebo z čeho trénovat.
Existují nějaké metodické listy?