Přestup do práce - řešil někdo?

Anonymní
11.6.20 18:59

Přestup do práce - řešil někdo?

Ahoj holky, potřebuju poradit, protože tuhle situaci řeším poprvé. Pracuji jako učitelka ve škole, smlouvu mám do 30.6. Našla jsem si jinou práci, ale tam mi nemůžou dát smlouvu od 1.7., ale až od konce srpna. Půjdu tedy nespíš na pracák, i když mě to štve :zed: vezmou mě na UP na takovou krátkou dobu? Mám nárok na nějakou podporu na ten měsíc? Díky za rady :oops:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

21194
11.6.20 19:01

Vezmou a když řekneš, že máš zajištěnou práci, tak tě ani nepoženou na nějaké pohovory.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14113
11.6.20 19:03

Vezmou a měla bys dostat i podporu. A jsou to dva měsíce…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17610
11.6.20 19:07

Twl učitelka a neumí počítat do dvou :roll:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21194
11.6.20 19:08

@Monchichik @terien tak v červenci bude mít určitě dovolenou, za pololetí jí to stačí.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14113
11.6.20 19:08

@terien tak třeba učí něco jiného než matiku :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14113
11.6.20 19:09

@vokishka no v hodně školách si vybírali kvůli koroně dovolenou a ona bude mít nárok jen za půl roku…ale to je jedno, nárok má…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17621
11.6.20 19:10

Na pracak te vezmou klidne na týden, kdyz reknes ze mas práci od září, tak te ani nebudou hnat na pohovor. Narok na podporu bys taky mela mit.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21194
11.6.20 19:12
@Monchichik píše:
@vokishka no v hodně školách si vybírali kvůli koroně dovolenou a ona bude mít nárok jen za půl roku…ale to je jedno, nárok má…

Pochybuju, že si někde vybírali dovolenou učitelé. To nikdo z celé školy neučil? To určitě ne. A půl roku je 20 dní, ono se to tak běžně u učitelů dělá, když odchází, že skončí až k poslednímu červenci.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17610
11.6.20 19:14
@vokishka píše: