Dojíždění do zaměstnání

6
10.6.20 11:42

dojíždění do zaměstnání

Zdravím,
chtěla bych se zeptat, ukončila jsem vysokou jako učitelka výtvarné výchovy a nabídla se mi parádní pozice. Ta práce je bohužel hodinu dojíždění tam a hodinu zpátky od bydliště, tak si nejsem jistá, zda se to dá zvládnout? Jezdila bych autem. :nevim:

Předem děkuji :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

182
10.6.20 11:47

To je asi spíš na tobě, jak se cítíš, zda je práce dobře finančně ohodnocena a jakou máš spotřebu auta a zda po odečtení nákladů nevyjde lépe vybrat něco poblíž.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16885
10.6.20 11:47

@ooTERKAoo tak jestli je to dobre placené, vyplatí se ti to, kdyz odecteš naklady na cestu, nemas nejake zavazky jako treba stihat vyzvedavat deti, je to vysnene misto, tak bych nevahala.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
283
10.6.20 11:51

Já bych to vzala, třeba se časem přestěhuješ někam poblíž.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23177
10.6.20 11:52

Hodinu autem by bylo moc. Zabitý čas a únava..hledala bych něco blíž.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6
10.6.20 11:52

@Kriss Tina nemám žádné závazky, a co se týče platu, tak je to tabulkově, takže 12 třída cca učitelka ZŠ - 30000 hrubého. ale říkám si, že první zaměstnání není zas tak moc o vybírání :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6
10.6.20 11:54

@Xxlady při platu 30000 hrubého by to vycházelo cca 4000 za cesty na měsíc, možná i o něco méně.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2737

Přemýšlíš nad tím, jestli se dá hodina dojíždění zvládnout? Cože? :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
233

Já denně dojíždím do práce vlakem, autobusem a zabereme mi cesta tam i zpět cca 3 hodiny. Dá se to zvládnout, ale u mě je rozdíl v tom, že nemusím dávat pozor na řízení a čas strávený ve vlaku a busu zabiju třeba čtením knihy.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16885
10.6.20 11:58