Přestup na jinou SŠ

12
3.7.16 14:12

Přestup na jinou SŠ

Dobrý den, po prázdninách půjdu do druhého ročníku na SŠ, jenže mě obor, který momentálně studuji nebaví a chci přestoupit na jinou střední školu. Máte s přestupem ze střední školy na jinou střední školu nějakou zkušenost? Přijímačky budu dělat znovu a pak místo třetího ročníku bych šla do prvního, to mi nevadí, ale jak je to s přihláškou a zápisovým lístkem, poskytne mi je střední škola, kde momentálně studuji? A píší se na přihlášku vysvědčení ze ZŠ nebo ze SŠ? A ještě poslední otázka, když se dostanu na tu jinou školu, je to hodně složíte s tím přestupem (odhlášení ze školy, že na ní nebudu už studovat, obědy atd.)??? 8o :nevim: :oops:
Budu ráda za vaše odpovědi, předem všem děkuji :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
66852
3.7.16 14:16

@Sofinkaaa asi záleží na tom, jaká ta jiná škola je. Třeba přestup na jiný gympl je otázka několika hodin či dní. Odhlášení ze školy není složité, na sekretariátu ti poradí, možná už na to mají tiskopis, obědy odhlásíš v jídelně.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
65674
3.7.16 14:17

A není lepší zkusit si udělat rozdílové zkoušky a jít na vybranou školu normálně do druháku? Vědomě ztratit 2 roky na střední je docela mazec, to beru i z pozice rodiče, který tě určitě živí. Navíc nechápu, proč jsi teda aspoň přijímačky nedělala už teď na jaře. Nebo sis vzpomněla až po vysvědčení, že tě to vlastně nebaví?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4990
3.7.16 14:33

Přestup na školu jiného zaměření možný není, musíš studovat od 1.ročníku. Udělala bych to tak, že bych si vybrala školu, na kterou chceš přestoupit, a zavolala tam. Řeknou ti, jestli musíš dělat nějaké zkoušky nebo tě vezmou bez nich. O studenty je teď docela nouze, takže je pravděpodobné, že na nějakou méně prestižní školu tě vezmou. Pokud ti ale není 18, tak musí přestup vyřídit rodiče, ty sama se můžeš maximálně informovat.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
351