Přídavky, příspěvky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Hancaaaa
Nováček 3 příspěvky 02.12.17 12:57
Přídavky, příspěvky

Dobrý den :), chtěla bych se zeptat na různý přídavky, příspěvky apod. na co mám nárok. Mám 18 let, jsem ve druhém měsíci těhotenství. Studuji druhým rokem střední školu. Přítel má 21 a pracuje, má cca 22000 někdy víc, někdy míň. Domácnost bude táhnout hlavně on, já na občasnou brigádu nebo tak. No a ke všemu ještě musí táhnout být (ten je sociální) Slyšela jsem i o nějakým porodným a dalším různým či tak. Chtěla bych poprosit na jaké přídavky, příspěvky mám nárok, co malý dostane apod. Děkuji :andel: :srdce:

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Sojkka
Ukecaná baba ;) 2367 příspěvků 02.12.17 13:00

@Hancaaaa Nárok máš na rodičovský příspěvek. Pak tě musí zabezpečit přítel a tvé brigády.

Doe_Jane 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.12.17 13:13

Nedávno jsi psala že ti je 20… vzpamatuj se

Mallorka
Závislačka 2949 příspěvků 02.12.17 13:14

Přídavek na dítě a nejspíš také dosáhnete na porodne. Musíš se zeptat na příslušném úřadě.

VitaminC
Zasloužilá kecalka 520 příspěvků 02.12.17 13:51

Po porodu dostanes 220000 Kc. Rodicovsky prispevek. Muzes si zvolit, jestli ho chces pobirat dva roky, tri nebo ctyri. Dle toho se pak vypocita jeho mesicni vyse.
Jinak mas narok na to, aby te zivil pritel.

rigousek
Kelišová 7117 příspěvků 02.12.17 14:01

#

Helileli
Závislačka 2644 příspěvků 02.12.17 14:15

Třeba na přídavky na dítě máš nárok, pokud je příjem rodiny menší jak 2,4 násobek životního minima, od ledna to bude dokonce 2,7 násobek. A ani tak na něj nedosáhnete, pokud má přítel 22tis a ty budeš mít dejme tomu 6 tis RP. Co byste taky chtěli? Při příjmu 28tis na jednu domácnost s jedním malým dítětem nejste zadní chudáci, jen nemůžete bezhlavě utrácet a musíte šetřit.

Kobliha51
Neúnavná pisatelka 16028 příspěvků 02.12.17 15:12
@Hancaaaa píše: