Připadám si jak simulant

Anonymní
22.5.20 14:34

Připadám si jak simulant

Začnu od začátku. Asi před dvěma měsíci mi začalo svědění spodku. Hned jsem si vzala Rosalgin, který zatím vždy pomohl. Tentokrát ulevil jen částečně. Tak jsem vyrazila do lékárny, kde mi poradili cosi na mykozu, zase nepomohlo. Pak jsem tedy zavolala svému lékaři a ten mi doporučil Jenemazoll. Ten také nezabral. Během té doby mě začalo bolet v podbřišku a šlo to až do zad. Dle moci jasný zánět močového měchýře. Od pondělí beru ATB a bolest je stejná. Nicméně v týdnu mě manžel vzal na gynekologickou pohotovost, můj gyn. lékař marodí a odcházela jsem s tím, že je to zánět močáku a kvasinky. Na kvasinky mi dali Clotrimazol čípky. Vyšetření proběhlo jen na koze, bez stěru, bez utz. Několikrát já opakovala, že kvasinky jsem prelecovala několikrát vždy jen odpověděl, že je tam stále mám. Dnes mě obvodní poslala na chirurgii, kde mi vzali krev a kde jsem dala moč, moč ok, krev ok, rtg břicha ok. Prostě nic neshledali. ALE podbřišek bolí a bolest vystřeluje do beder. Jsem už vážně zoufalá, naštvaná a kdoví co ještě. Sami na chirurgii říkali, že by to chtělo podrobnější gynekologické vyšetření, ale kam jako jít? Na pohotovosti jsem byla, tam jsem byla akorát tak pro smích. Že tam leží s kvasinkami a můj gynekolog neordinuje a ani zástup nemá…co teď? Bolesti mám stále ????

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
33226
22.5.20 14:38
@Anonymní píše: