Příspěvek na byt pro studenta

Anonymní
30.7.21 18:22

Příspěvek na byt pro studenta

Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli s tím nemá zkušenosti nebo tak. Je mi 21 a jsem studentka která bydlela v bytě ale měla hlášený trvaly pobyt u rodiny. Jenže se musím přestěhovat do bytu k blíže mě škole. Ale pronajmout si byt není zrovna levné. Tak jsem se chtěla hledat zda bych mohla požádat o příspěvek na bydlení, i když pobírám alimenty ve výši 3000,– a vydělávám si na brigádě, ale bohužel to nestačí na byt. Předem děkuji za užitečné odpovědi.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
34632
30.7.21 18:38
@Anonymní píše:
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli s tím nemá zkušenosti nebo tak. Je mi 21 a jsem studentka která bydlela v bytě ale měla hlášený trvaly pobyt u rodiny. Jenže se musím přestěhovat do bytu k blíže mě škole. Ale pronajmout si byt není zrovna levné. Tak jsem se chtěla hledat zda bych mohla požádat o příspěvek na bydlení, i když pobírám alimenty ve výši 3000,– a vydělávám si na brigádě, ale bohužel to nestačí na byt. Předem děkuji za užitečné odpovědi.
Živí tě rodiče. O příspěvek by měla požádat tvá máti.
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1099
30.7.21 18:39

A od koho? Univerzity bezne poskytují ubytovaci stipendia, neni to moc, ale da se. Jinak k tobe maji vyzivovaci povinnost rodice :nevim:
A neříkej mi, ze na studentske spolubydleni ti nestaci brigáda a alose?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2893
30.7.21 18:42

Tak požádat můžeš vždy o cokoliv, ale nemusí ti to byt schváleno. Navíc si myslím, ze zrovna u toho příspěvku na bydlení bude podmínka, abys tam měla trvaly pobyt.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
971
30.7.21 18:55

A rodiče ti neplatí byt? Musí ti platit ví e než nějakých 3 tisi e, ještě když musíš bydlet mimo domov. Aspoň desitku

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7582
30.7.21 18:57

A to tam jako budeš bydlet sama? Docela luxus pro studenta, ne? 8o A bez trvalýho pobytu stejně nic nedostaneš.

• Citovat