Přítel a cizí ženy

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.08.19 00:49
Přítel a cizi ženy

Dobry večer, nejdřív počáteční info.
Je mi 23 let a přítel má 26 let. Já ještě studuji VŠ v Brně (od pondělí do středy). Přítel začal pracovat v Praze (cca od března). Snažim se za nim ve středu/čtvrek jezdit. Jinak já jsem z Olomouce a on je z Hradce Králové. Jsme spolu 1,5 roku. Bydlet s nim jeste úplně nechci a on si chtěl zkusit živit a práci v Praze, než se společně někam přesuneme. Je to můj čtvrtý vztah a osobně doufám, že poslední. Přítel je skvělý, ale mám jeden problém. Každou chvíli, když já jsem v Brně, tak on po práci (většinou tak v 18-19 hod) jde na pivo s nějakou svoji kamarádkou (je jich hodně). Řekne mi to (říká mi skoro vše) a já jsem pak naštvaná. Nelíbí se mi, že po nocích trajda na pivě s nějakou jinou. On mi na to řekne, že je cely den v kancu a že čas od času se s nějakou někam zajde. Že já si jeste užívám VŠ života a on prostě taky chce pokecat s holkama z gymplu či ze školy, které jsou momentálně v Praze. Že hodně z nich je zadaných, tak ať nejančim. Mě že miluje a mu za to žádný prc nestoji.
Chtěla jsem po něm, aby šel pracovat do Brna, ale to ne, že jsem jeste nechtěla spolecny bydlení a on chtěl jit do Prahy. Po moji škole se přesune. Oba jsme byli/jsme na právech.

No, a můj dotaz/anketa je taková, jestli byste mu to tolerovali? Zatím nemám podezření na nevěru, ale bojím se, že jednou nějaký zbytečně podlehne…

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
adriana24
Závislačka 3097 příspěvků 28.08.19 01:10

Ne tohle by se mi nelíbilo, nevím kde se takový kamarádky berou :nevim: když už tak společně s celou partou. Jedinej můj spolužák s kterým jdu v pohodě sama na skleničku je teplej, jinak to bylo vždycky ve stylu, že doufali v něco víc

Westie777
Stálice 53 příspěvků 28.08.19 01:39