Přítel nechce kondom

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
23.1.23 22:01

Přítel nechce kondom

Zdravím,
Užívám antikoncepci, ale vzhledem k tomu že je mi 21 a studuji na VŠ, úplně nemám 100% důvěru v antikoncepci a ráda bych pro svůj vnitřní klid užívala i kondom. Ale vidím jak se příteli naprosto příčí užívání kondomu, prý mě „necítí“.
Někdo podobný problém, jak na to jdete s chlapy vy? Ráda bych našla nějaký kompromis, např. užívání ultra thin kondomů, má s nimi Někdo zkušenost?
 Děkuji

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
33018
23.1.23 22:05

Mě ty ultra thin, Real feel apod. přijdou stejný, jako obyč. Manžel taky nemá pocit, té by to s nimi byli nějaké lepší než s těmi obyč. :nevim:
Takže osobně to považuji spíš za „placebo“ a marketing.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
23.1.23 22:15

Nechce kondom, nebude mít sex. :nevim: Já bych do sebe hormony nikdy dobrovolně neládovala, je to strašnej blivajz.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4147
23.1.23 22:20

To miluju, sex by chtel, ale kondom nee a ty mas do sebe prat humusy a on chuderka malo citi. Nazdar, co dalsiho pro tebe a tvuj klid asi nebude chtit delat. Na otcovstvi se citi ze je tak v klidu?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
644
23.1.23 22:23

To je silene spatne podle me. Zaprve postrada respekt k tobe a tvemu rozhodnuti. Zadruhe ty jsi ochotna jist ha, mel by se umet obetovat i on. Zatreti stavi svoje pohodli nad bezpecnost. Nadhera

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Prostě Vodnář
23.1.23 22:23

Pokud vás skutečně miluje, pak by měl respektovat vaše přání i s důvody, které k tomu máte. Užívání bez kondomu přijde se zakládáním rodiny.

@Anonymní píše:
Zdravím,
Užívám antikoncepci, ale vzhledem k tomu že je mi 21 a studuji na VŠ, úplně nemám 100% důvěru v antikoncepci a ráda bych pro svůj vnitřní klid užívala i kondom. Ale vidím jak se příteli naprosto příčí užívání kondomu, prý mě „necítí“.