Příznaky menstruace a Postinor

Anonymní
29.6.20 23:26

Příznaky menstruace a Postinor

Ahoj holky chci se zeptat, určitě tu je někdo, kdo použil Postinor. Ja jsem si ho vzala asi 20 h po není to hned, ale píšou tam do 72 hodin, tak snad, menstruaci jsem dostala o týden dříve než mívám, ale celkem bez příznaků. Každopádně menstruace zmizela a mě začali hrozne bolest prsa, mám divné nálady přesně jako před menstruaci, je možné ze mi to menstruaci vyvolalo, ale příznaky jako takové mám až teď? ???? samozřejmě test si udělám a jsem objednána k doktorce, ale je to 14 dni, takže ještě nic vidět nebude, moc děkuji :)))

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

40
29.6.20 23:59

Po použití Postinoru je třeba počítat s nepředvídatelným krvácením, posunem pravidelné menstruace a s jinými potížemi, protože obsahuje velkou dávku hormonů.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama