Menstruace a padání vlasů

Anonymní
30.4.21 15:18

Problémy s menstruaci, divne

Dobrý den, je mi 28let a mám problémy s menstruaci. Padají mi vlasy, mám citlivé prsa obcas. Už je to půl roku, než jsem začala stresovat a nasadil se prášek Euthyrox, tak byli skoro normální. Jen občas zasek na půl dne. Ale pak jsem měla čtyři měsíce po té jen spineni takový hnědý výtok a jen tři dny místo pěti a teď dva měsíce musím chodit na vyvolavacku, kde sice menstruaci do 14dni dostanu ale nejakou divnou slabou. Po této injekci mi chce lékař už pak nasadit antikoncepční prasky, ale už prý bude umělá kvůli tem praskum a nebude moje. Co mám dělat? Poradíte? Chceme ještě mimco a já nevím co to je, proč to tak blbne. Je tady někdo se stejnou zkušenosti? :think:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
80
30.4.21 15:20

Ještě mi před půl rokem vyšla i trochu horší cytologie, kontrolu na to mám mít v květnu. Ale nevím co to znamena

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8355
30.4.21 16:05

Antikoncepci bych si nebrala, ta problém jenom překryje a nevyřeší. Asi bych zkusila jinýho doktora.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
80
30.4.21 16:14
@JancaS84 píše:
Antikoncepci bych si nebrala, ta problém jenom překryje a nevyřeší. Asi bych zkusila jinýho doktora.

Ale nevím jakého, navíc ten doktor mi pomohl porodit dceru, když byli zdravotní komplikace v těhotenství. Já nevím co mám dělat, ale zároveň mimi chci a nevím co se děje, rada bych to věděla. Ach jo.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
142
30.4.21 16:31

A doktorna gyndě ví, že chcete další dítě? Euthyrox, dávkování je kontrolováno? Na endokrinologii ví o těch všech dalších problémech?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
286
30.4.21 16:36

Jestli to začalo po užívání euthyroxu, zaměřila bych se v první řadě na to, může být špatné dávkování a ovlivní to hormony, pak bych hledala gynekologickou příčinu a nepřekrývala to práškama, ale je to jen laickej názor, pokud to vše již lékaři zkusili a nic, tak bych věřila jim

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
63703
30.4.21 16:36

Nechat to na přírodě a necpat do sebe prášky :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
80
30.4.21 18:22

Ne endokrinolog to neví, gynekolog ví že chceme časem další dítě. Lékaři to ještě nezkouseli s davkovanim, s podáním vlasů, ridnim obočí to už mám problémy roky ale ty krámy začli blbnout nato

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat