Problémy s třídní učitelkou

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.10.18 20:24
Problémy s tř. učitelkou.

Dobrý večer, můj syn chodit do 3.třídy. Učí se dobře ale máme bohužel problémy s třídní učitelko. Mám pocit že je proti nám zaujatá. Před lety učila i mou sestru, a byla to katastrofa. Ale ne její vynou nýbrž mé matky se kterou nejsem ve styku. Má matka co výchovy, výuky atd., nás v tim jaksi zanedbavala. Se sestrou to dopadlo tragický, šla na zvláštní školu. Já se učila sama takže jsem úspěšně vystudovala a studií i nyní.
Ale k věcí… Nyní byl třeba náš syn nemocný několik dní. Poprosila jsem paní učitelku aby mi úkoly pro syna poslala po někteří, která se synem také chodí do třídy. Paní učitelka mi napsala že tedy pošle. Každý den kdy byl syn nemocný jsem volala švagrové a ptala jsem se jestli poslala paní učitelka domácí úkoly. Poslala jen pisamku. Poprosila jsem tedy švagrovou ať mi vyfoti přes messengr deníček s úkoly které měla neteř napsané v deníčku. Ale za pár dní na to mi paní učitelka napsala jak je možné že jsem si nevyzvedla domácí úkoly u neteře. Že se ptala neteře a ta ji řekla že jsem si je nevyzvedla. Ihned jsem šla za švagrovou. Ta bohužel vůbec nechápala. A poctivě jsme hledali a žádné úkoly nenašli. Paní učitelka, my do emailu napsala že si myslí že jsem neschopná matka a na učení se synem kašlu. A napsala mi do emailu úkoly které, neteř neměla a neměla je ani v deníčku. Se synem jinak dělám úkoly každý den, každý den kontroluji jeho věci každý den se ho na vše ohledně školy ptám. Ale toto se mi s paní učitelkou nestalo poprvé. Už nevím co mam dělat.