Proč mě nikde nechtějí?

Anonymní
2.9.20 13:35

Proč mě nikde nechtějí?

Ahoj, potřebuji se asi jen vypovídat a nebo si přečíst, že někdo je na tom podobně. Jsem teď 2. rokem na RD, ta mi končí až příští rok. Ale už bych se pomalinku chtěla začít vracet do pracovního procesu. V mé původní práci mi dnes napsali, že mě v současné době nepotřebují. Z emailu jsem ale nějak vycítila, že se mnou nepočítají ani za ten rok. Docela mě to mrzí. Sice to byla psychicky náročná práce, ale dobře placená a velmi blízko místa, kde bydlím. A prostě to na mě nějak padlo. Sakra copak jsem prašivá, že mě nechtějí? Teď při RD studuju VŠ a docela přemýšlím, že bych trochu změnila obor a vlastně to, že mě v původní práci nechtějí, že bych využila jako nakopnutí zkusit to o čem jsem přemýšlela a nebo i klidně něco jiného. Ale prostě nemám odvahu. Máte někdo zkušenost, že vás RD a následně to, že vás nevzali zpět do práce, nakoplo k něčemu jinému, kde jste spokojené? díky

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1127
2.9.20 13:41

Já bych měla jít do práce za 2 a půl roku. Nemám se teda kam vrátit, měla jsem práci na dobu určitou. Nicméně ačkoliv jsem pracovala v oboru, kde se práce sehnat dá dobře, já to chtít nebudu. Nechci mít dítě ve školce od 7 do 17 jako jsem kdysi bývala já. Proto už teď dělám co se dá pro to, abych začala dělat sama na sebe a tím pádem si pracovní dobu přizpůsobila.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.9.20 13:43
@josslyn.n píše:
Já bych měla jít do práce za 2 a půl roku. Nemám se teda kam vrátit, měla jsem práci na dobu určitou. Nicméně ačkoliv jsem pracovala v oboru, kde se práce sehnat dá dobře, já to chtít nebudu. Nechci mít dítě ve školce od 7 do 17 jako jsem kdysi bývala já. Proto už teď dělám co se dá pro to, abych začala dělat sama na sebe a tím pádem si pracovní dobu přizpůsobila.