Reklama

Propuštění z vězení

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

petahanl
Nováček 5 příspěvků 30.03.18 15:00
Propuštění z vězení

Dobrý den, jsem studentka VŠ Karlovy Univerzity a musím zpracovat práci na téma Sociální pole propuštěných z výkonu trestu.

Chci se proto zeptat, je zde někdo nebo víte o někom, kdo je propuštěný z výkonu trestu a byl by ochotný mi odpovědět, ať už přes mail, fb či cokoliv jiného, na pár mých otázek? Vše by bylo anonymní, jde mi pouze o to, jak člověk zvládá propuštění z vězení, co je pro něho nejtěžší atd.

Byla bych moc vděčná za jakoukoli pomoc. Děkuji! ;)

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

P4ja
Kelišová 5451 příspěvků 30.03.18 15:04

Zkusila bych kontaktovat někoho z probační služby.

ka2ka
Extra třída :D 12673 příspěvků 1 inzerát 30.03.18 15:04

Zeptej se Kájínka, ten jezdí po republice a dělá besedy ;)

petahanl
Nováček 5 příspěvků 30.03.18 15:10

@P4ja zkoušela jsem, zatím se mi nikdo neozývá, ale děkuji :)

@ka2ka no, nevím, myslím, že ten měl odchod z vězení mnohem jednodušší než „normální“ vězni. Tedy alespoň si to myslím ;) ale díky za tip, v nejhorším případě ho zkontaktuji :D

Milan42
Kecalka 267 příspěvků 30.03.18 15:33
@ka2ka píše:
Zeptej se Kájínka, ten jezdí po republice a dělá besedy ;)

Kajínek za to chce peníze. Tím zrovna většina studentů neoplývá :)
A navíc je to exotický případ, pro vědeckou práci nevhodný.

ka2ka
Extra třída :D 12673 příspěvků 1 inzerát 30.03.18 15:35

@Milan42 tak peníze si může říct každý :nevim: ale případ to teda je to je fakt

samá práce
Ukecaná baba ;) 1932 příspěvků 30.03.18 15:37
@Milan42 píše:
Kajínek za to chce peníze. Tím zrovna většina studentů neoplývá :)
A navíc je to exotický případ, pro vědeckou práci nevhodný.

Pak už zbývá jedině Rath ;)

ka2ka
Extra třída :D 12673 příspěvků 1 inzerát 30.03.18 15:40

@samá práce :mrgreen: aby pak zakladatelka neposlouchala 12h jeho samomluvu