Prosím o názor na vztah

Anonymní
30.8.20 15:53

Prosím o názor na vztah

S přítelem jsem půl roku. Bydlíme od sebe 30 km. Mě 22 studuju VŠ (150 km daleko a domů jezdím na víkendy, někdy prodloužené víkendy - prostě jak to vyjde), příteli je 24 a pracuje. Díky covidu jsem byla doma celou dobu co jsme spolu (výuka šla dálkově), tudíž jsme se vídali opravdu často - několikrát týdně a víkend byl samozřejmostí. Celý náš vztah jsme si hodně psali, volali a byli neustále v kontaktu a teď dejme tomu poslední tři týdny tak když nenapíšu já, tak jemu to trvá bůh ví jak dlouho. Ano zase musím přiznat, že teď mění práci, jeho rodiče jdou od sebe a řeší bydlení, dál ještě hraje hokej (takže několik tréninků týdně + zápas o víkendu). Vím, že jeden rodič se skrz něj snaží zmanipulovat druhého, aby se nerozváděli a přítel je z toho dost špatný, takže když už má třeba trochu času, tak sám řekne, že na nic nemá náladu. A já už nevím co si mám myslet, jestli teda toho teď má hodně a prostě opravdu ten čas nemá nebo vyprchává zájem, což by bylo teda dost brzo. Přítele mám opravdu ráda, do doby před třemi týdny bylo všechno skvělý a když jsem spolu, tak je taky vše v pohodě, hodně dobře si rozumíme a tak. :) Nechci o něj přijít, ale tohle období mě opravdu nebaví, v tu chvíli ani nevím jestli se tomu dá říkat vztah, když dva týdny se nevidíme, pak mě pozval na zápas a poté jsme šli k němu, takže to bylo zase všechno ok a choval se neskutečně mile, jako dříve… no a teď už je to zase týden a další schůzka je v nedohlednu. Jo já vím asi to moc dramatizuju, ale prostě mě to zamrzelo, tak se omlouvám, ale aspoň jsem se tady z toho trochu vypsala a musím se dát nějak dohromady :D

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2532
30.8.20 15:56

On to má teď opravdu těžké a ty místo abys mu byla oporou, tak pitváš váš vztah :?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.8.20 16:00