Reklama

První narozeniny s přítelem

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

vvv.ba
Povídálka 13 příspěvků 26.08.18 16:08
První narozeniny s přítelem

Ahoj, vždy jste mi tu krásně a jasně poradily :)
I tentokrát si jdu pro radu. Přítel bude mít za měsíc 25. narozeniny a já nemám tušení, co mu pořídit. Koupila jsem mu lístky na koncert, ale toho se bohužel nemůže zúčastnit a tak musím vymyslet něco jiného. Napadlo mi udělat mu dobrou večeři, ale i tak bych mu ráda něco koupila. Je to s ním těžké, sám mi nedokáže říct co by rád chtěl a když už ano, nechce abych utrácela peníze za to, jelikož stále studuji oproti němu.
Nemáte nějaké návrhy, jak bych mu mohla zpříjemnit jeho narozeniny v rozumné cenové relaci? :think:
Děkuji moc :hug:

Reklama

Reakce:

Ivulita
Kecalka 248 příspěvků 26.08.18 16:16

Záleží, co rád dělá. V jeho věku to může být nějaký poukaz na zážitek (virtuální realita, motokáry), nebo třeba poukaz na steam či nějakou jinou platformu. Pokud pracuje v kanceláři, tak třeba pěknou košili s kravatou…

Zwetta
Kecalka 367 příspěvků 6 inzerátů 26.08.18 16:17

Po večeři mu udělej striptýz a hluboký orál.., bude ti děkovat.. :mrgreen:

aaaki
Povídálka 34 příspěvků 26.08.18 16:28

Jasný, po večeři striptýz a třeba mu dej nějaký poukaz pro vás dva - privátní wellness večer, sauna, pivní lazne…proste nějaký zážitek pro oba. Ty motokáry jsou taky super

Alkata
Zasloužilá kecalka 523 příspěvků 26.08.18 16:35

Zaplat mu eskort a divej se.

Kriss Tina
Závislačka 4707 příspěvků 26.08.18 17:42

Nějaký voucher? Já dávala příteli k narozkam poukaz na unikovku hru, byli sme pak spolu a bylo to super :) nebo třeba poukaz na večeři, dobrým jídlem žádnej chlap nepohrdne. Wellnes pro vás dva, zaplať mu jízdu nějakým luxusním autem, seskok padákem, nevím co by ho lákalo vyber si :)

vvv.ba
Povídálka 13 příspěvků 26.08.18 19:46