Rady od samoživitelek

226
19.10.16 08:32

Rady od samoživitelek

Ahojky

Mám dotaz na samoživitelky ohledně práce. Jak to zvládáte? a pak když jste si vyběhali na sociálce papíry jestli aspon pomůžou příspěvkem na bydlení? Budu ráda kdž se podělíte s vašima zkušenostma.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
14895
19.10.16 08:44

@Jarýsek87 no co se týče prace tak u me je to trošku jiný..pul úvazku a možnost si vzít práci domů)
Co se týče bydlení..podmínka..trvale bydliště, cvrt roku doma a nízký příjem..ale víc nevím. Příspěvek na bydlení neberu. :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8523
19.10.16 08:49

Pracuju na dvě směny. Když mám odpolední, hlídá mi děti máma.
Byt mám vlastní, příspěvky žádný neberu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
56015
19.10.16 08:53

Zadny prispevek:). s detma mi pomahaji rodice. makam tak 11 hodin denne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
alli_li
19.10.16 08:53

@Jarýsek87 pracuji jako ucitelka v MS, kam chodi i me deti, takze si je vyzvedavam sama. Ale vyhoda je, ze se nikam po praci nezenu. Bydlim v podnajmu, na socialku pro prispevky si nechodim, nemam narok.
Jinak na prispevek na bydleni je potraba mit trvaly pobyt a zadat az po 3 mesicich bydleni.

Příspěvek upraven 19.10.16 v 08:55

• Citovat
  • Upravit
65316
19.10.16 08:54

Tak u mě taky v pohodě, práci mám před barákem a jsem ve školní družině…takže ráno jdeme spolu tam, odpoledne spolu domů…
Příspěvky neberu žádný…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Kobea
19.10.16 08:54

Já mám práci na plný úvazek, dojíždím 15 minut vlakem. Děti jezdí se mnou, chodí tady do školy. K tomu mám přivýdělek na ŽL, ale omezila jsem práci, chtěla jsem mít taky nějaký volný čas. Příspěvky od sociálky nemám žádné, vydělám si velmi slušně. S dětmi mi nikdo nepomáhá a ani dřív moc nepomáhal. Jen při OČR, že máma někdy hlídala, abych mohla do práce.
Měla jsem pořád honičky, ale děti už jsou dost velké, tak mám větší klid a víc času pro sebe.