Rodičák při studiu - poradíte?

Anonymní
4.7.12 17:25

rodičák při studiu poradite?

Ahojky holky. Mám problém. Studuju na denním studiu, měla jsem vše vyřízené, na ÚP mi řekli, že dostanu rodičák přes přítele a studovat můžu. Dnes na pojišťovně při vyřizování pojišťovny malé příteli řekli, že musím donést potvrzení o ukončení studia, abych dostala rodičák. Je to pravda? Na ÚP půjdu v pondělí si to ověřit. Jak to teda je?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
31594
4.7.12 17:29

By mě zajímalo, copak s tím má pojišťovna společnýho? To zas byla nějaká „fundovaná“ nezištná rada, že?
Přerušení studia je potřeba tuším k pobírání PPM (mateřská). A ani tam si nejsem moc jistá…
Celodenní péče o dítě či její zajištění se podle mě nevylučuje s pobíráním RP, dokud ho nemáš v jeslích nebo ve školce. Řídila bych se tím, co řekli na UP, kam rodičák spadá

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4466
4.7.12 17:29

To teda fakt nevím, já studovala denní studium, rodičák jsem měla normálně na sebe a nikdy s tím nebyl sebemenší problém 8o

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
4.7.12 17:42

Děkuji za rady. už jsem se lekla. :mavam:

• Citovat
  • Upravit
60142
4.7.12 17:45

V pojišťovně určitě kecali.
Rodičák při denním studiu jsem měla. Dřív byla možnost jít i na mateřskou a to se muselo studium přerušit, ale u rodičáku ne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
sterezie
4.7.12 18:41

Há jsem při denním studiu pobírala i PPM, u rodičáku by tuplem neměl být problém 8) takovýhle žblebty od lidí, co by o tom měli něco vědět, mám moc ráda :think:

• Citovat
  • Upravit
4200
4.7.12 19:25

Já studuju denní formou a na pojišťovně chtějí buď ukončení studia nebo potvrzení o studiu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
5.7.12 10:33

@Oter no a když dám potvrzení o studiu, tak ale ten příspěvek budu dostávat nebo ne? :nevim:

• Citovat
  • Upravit
4200
6.7.12 13:09
@Anonymní píše: