Samoléčba stresu a psychiky

12
8.12.19 06:45

Samoléčba stresu a psychiky

Ahoj, zdá se že trpím stresem. Je mi 17let-studuju. V poslední dobe me bylo po ránu dost spatne, byla jsem s tim u lékaře, všechna vysetreni byla negativní takze me poslali domu, ale bolesti přetrvávají… ted uz jsem si skoro jistá že jde o stres, driv sem si to nepřipouštěla protoze mam docela svoji skolu rada a chci tam chodit. Kazdopadne se mi uz asi 2 tydny vzdycky po probuzení udělá špatne, boli me bricho, pocit na zvracení atd… nekdy me ta bolest i budí.
Potrebuju rychle pomoct protoze si nemuzu dovolit do te skoly nechodit ale ono kdyz je vam spatne tak je to těžký. Vzdycky se vzbudim, je mi zle a pokud i tak jdu do skoly tak to nepřejde, pokud zustanu doma problemy odezní. Pokud se to nezlepší v nejbližších dnech tak budu muset zajit k psychologovi nebo nekam, ale jeste pred tim bych chtela zkusit udelst neco sama. Nemate nekdo zkušenost s léčbou stresu? Prosim prosim, spěchá to :(

Příspěvek upraven 08.12.19 v 07:29

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
31611
8.12.19 07:27

Psycholog je určitě na místě. S přírodních věcí na úzkosti hezky zabírají kozlíkové kapky. Mívají je v lékárně. Nebo něco s třezalkou.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
407
8.12.19 08:44
@Druhé babo píše:
Ja pouzivam kapky Relaxin od Energy Group je to prirodni a jsou super

Můžu potvrdit relaxin od Energy vynikající.

Já právě beru Vironal, Grepofit a Peralgin tobolky ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Černá vdova
8.12.19 08:47

Zkus Bachovky krizovky, koupíš je rovnou namíchané.
Ohledně té školy, stalo se tam něco, že máš najednou takové potíže? Je to řešitelné? Pokud ne, nemělo by smysl přejít na jinou školu?

Jestli jsi z Prahy, dám Ti tip, kde koupíš ty Bachovky hned.

• Citovat
  • Nahlásit
Ou
15463
8.12.19 10:46

To co popisuješ je od úzkosti.