Bojím se, že přijdu o místo pro nadbytečnost

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
15.1.25 09:45

Šéfofá ...

Zdravíčko, určitě každý z nás má nebo měl šéfa který prostě byl na pěst. Já mám momentálně šéfovou která je sice fajn když s vámi mluví ale o vedení nemá ani páru. Koncem měsíce mi končí smlouva a já momentálně nemám do čeho píchnout. Pracuji jako masérka v lázních, ale bohužel moc klientů nemám. Ne že by ke mě nechtěli to ne ale prostě jich je málo. Dnes jsem se šéfové zeptala jestli můžu po obědě domů a vzít si půl dne dovolené jelikož jsem nic neměla a ona mi řekla že se mám zeptat kolegyň jestli mi nedají nějakou masáž ony, tak jsem se šla zeptat a buď toho mají málo a nebo nic pro mě :roll: bylo mi řečeno že mám popřípadě dívat na věci co neznám a neumím, jenže ty také nejsou že?
Momentálně mám strach aby mi tu smlouvu vůbec prodloužili když nemám co dělat a jen sedím :(
Setkali jste se s tím někdy někdo? Takovou práci za tak hezké peníze jen tak neseženu :zed:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
24748
15.1.25 09:54

A na co si tedy konkrétně stěžuješ? :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6381
15.1.25 09:58

Já mám v práci cykly. Jsou týdny, někdy i měsíce, kdy není, co na práci. Jen běžná agenda, která ti moc času nezabere. Pak jsou zase období, kdy je toho moc. Sejdou se audity, havárie, úniky chemických látek a jiné super události. A do toho jdeš z meetingu na meeting. Nedá se to úplně plánovat. A nevyplatí se plánovat. Protože pokud si například na období klidu naplánuji implementaci nového systému, tak zákonitě to bude divoký období. Pokud nic neplánuji, nic se nekazí.
U Tebe bych to tipovala podobně, teď máš mrtvé období, ale za týden za dva nebudeš stíhat ani třeba oběd.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
15.1.25 10:08
@Dollorres píše: Více