Šikana prvňáka

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Ištar
Povídálka 40 příspěvků 07.11.18 06:30
Šikana prvňáka

Dobrý den, mám dotaz syn mi chodí do první třídy a říká že ho tam kluk a holka (romové) kopou a jinak ubližují, že mu vzali štětec. Ptala jsem se na to učitelky a ta řekla že se tam nic takového nestalo a ještě když jsem naznačila že věřím víc synovi tak se osupila že má 30tiletou praxi. A pak ještě ze syna vylezlo že po něm chtěli stovku, nebo mu budou ubližovat dál. To za mě teda nebylo a už vůbec ne v první třídě. 8o 8o Poraďte co dělat. Myslím že učitelka kecá. Jelikož kdyby měla svědomí čistý tak se nerozčilý když ji naznačím že ji nevěřím.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Russet
Extra třída :D 12176 příspěvků 07.11.18 06:35
@Ištar píše:
Dobrý den, mám dotaz syn mi chodí do první třídy a říká že ho tam kluk a holka (romové) kopou a jinak ubližují, že mu vzali štětec. Ptala jsem se na to učitelky a ta řekla že se tam nic takového nestalo a ještě když jsem naznačila že věřím víc synovi tak se osupila že má 30tiletou praxi. A pak ještě ze syna vylezlo že po něm chtěli stovku, nebo mu budou ubližovat dál. To za mě teda nebylo a už vůbec ne v první třídě. 8o 8o Poraďte co dělat. Myslím že učitelka kecá. Jelikož kdyby měla svědomí čistý tak se nerozčilý když ji naznačím že ji nevěřím.

A dokázal by to syn učitelce říct sám? Já se pošťuchovala ae sestrou jak blázen, ale když po mě vystartovala partička mladsích cikáňat, nezmohla jsem se na nic. A doma jsem taky nic neřekla.
Možná by pomohlo, kdyby se k němu přidali další. Takoví hrdinové jistě neútočío jen na jednoho. Třeba by pak víc důkazů učitelku přesvědčilo.

Petra Z
Hvězda diskuse 52184 příspěvků 07.11.18 06:37

Po učitelce bych chtěla zápis z vašeho rozhovoru. Abys měla něco v ruce. Ale to by mela ona mit5,protože z každé takové schůzky by měl být písemný záznam podepsaný tebou a jí.