Šílená bolest zad

2072
5.2.17 17:52

Šílená bolest zad

Ahojky holky, jsem 12tydnu po porodu a mám strašně bolesti zad. Chodim i na ortopedii prokrepe me srovná a nelepsi se to :( bez prášku nefungují. Dělá mi problém vstát z postele. Zvednou se ze země :,( neměl někdo takové problémy?? Prosím poradte :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

5.2.17 17:58

Co zkusit fyzioterapeuta? Ten by měl pomoci i jinak než jen ti nasypat pusu plnou prášků.
Za mě osobně, pokud se vyloučí nějaké „hnutí obratlů“ při porodu nebo něco takového, tak určitě posilovat břicho, pánevní dno a tzv. core. S těmito svaly povolenými tě budou záda bolet, i kdyby ses na hlavu postavila ;)
Další věc je ta, že tak jako asi každá ženská, si musíš zvyknout, že valnou část dne trávíš v předklonu nad přebalovacím pultem, což je pekelně nepohodlná poloha :zed: :zed: :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
959
5.2.17 18:41

Musíš začít cvičit. Břicho, záda. Jen prokrupání nestačí. Pokud to není „skřipnutý nerv“ nebo tak něco.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2072
5.2.17 19:29

@Mar__tanka1983 @quinsley holky děkuji, jen jsem po akutní sekci a možná není ještě ok. Takže posilování primo zakázané :,(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.2.17 19:41
@folii píše:
@Mar__tanka1983 @quinsley holky děkuji, jen jsem po akutní sekci a možná není ještě ok. Takže posilování primo zakázané :,(

lehy sedy nebo nějakou podobnou divočinu možná ano, ale střed těla se posiluje trochu jinak. Třeba cviky na pánevní dno - nejsem doktor, ale myslím, že tohle na jizvu vadit nebude. Zkonzultovala bych to s gynekologem, ale řekla bych, že tři měsíci po císaři už nějaké opatrné cvičení nemuselo vadit (však dítko už také z postýlky padesátkrát za den zvedneš, nebo ne? ;) )
https://aktin.cz/…-stredu-tela
tady jsou základní cviky, pro začátek bych klidně šla jen do toho „v leže na zádech“
Vleže na zádech: pokrčte nohy a uvolněte se. Dlaně rukou si položte na spodní část žeber, roztáhněte prsty, čímž budete moci lépe vnímat svůj dech. Nadechněte se, spodní část hrudníku se roztahuje do strany, žebra jsou ve směru od sebe, čímž se protahují mezižeberní svaly. Při výdechu jdou žebra směrem k sobě, což ovlivňuje také pohyb našich dlaní, které jsou u sebe. Vydechnout a vytlačit všechen vzduch byste měli směrem dolů, k oblasti beder a spodní části břicha. Při správném provádění tohoto dýchání se s každým výdechem zpevňuje břišní svalstvo.
Defacto ležíš na zádech, nadechuješ se do břicha a s výdechem zatínáš svaly břicha tak, že se ti bedra tisknou dolů do podložky. Neměla bys vůbec zabírat nohama, ani ramenama ani ničím jiným.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama