Šití začátečník - tipy, triky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Miška8
Kecalka 347 příspěvků 05.10.14 17:44
Šití začátečník

Dobrý den,
jsem absolutní začátečník v šití na stroji. Stroj mám zatím půjčený od mamky a pokud mi to „půjde“ a chytne mě to ráda bych si koupila svůj.
Ráda pracuji s filcem, ale zatím jsem tvořila jen různé dekoraci a jídlo do kuchyňky, ale vše jsem buď jen lepila nebo šila v ruce.

Chtěla bych poprosit o rady, kde najít jednoduché střihy, čím začít apod. pro „šikulu“ jako jsem já :mrgreen:.

Moc děkuji za jakékoli tipy, rady, připomínky :-)  :kytka:

Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:
luckacka
Kecalka 162 příspěvků 05.10.14 17:50

@Miška8 Ahoj, ja jsem zacinala „rovnym sitim“ polstarky, obsivani ubrusu, zkracovani kalhot. Nejradeji mam strihy z burdy. Maji spoustu strihu na dekorace kabelky atd. Da se to koupit v kazde lepsi galanterce. Ukazou ti takovou velkou knihu a je rozdelene podle narocnosti…a ty si vyberes, co se ti bude libit. Hlavne si nezapomen latky prat pred sitim, bavlny se srazi.

MartinaIrena
Extra třída :D 10623 příspěvků 05.10.14 17:51

Já bych začala rovným švem. Takže ideální třeba obdélníčkové prostírání. Ustřihneš si 4 obdélníky, založíš. Můžeš přejet žehličkou, aby záložky hezky držely založené a pak jen všechny 4 strany obdélníku prošiješ.
No a pak jsem takhle dělala běhoun na stůl a pak jsem si troufla na ubrus.

Miška8
Kecalka 347 příspěvků 05.10.14 17:54
@luckacka píše:
@Miška8 Ahoj, ja jsem zacinala „rovnym sitim“ polstarky, obsivani ubrusu, zkracovani kalhot. Nejradeji mam strihy z burdy. Maji spoustu strihu na dekorace kabelky atd. Da se to koupit v kazde lepsi galanterce. Ukazou ti takovou velkou knihu a je rozdelene podle narocnosti…a ty si vyberes, co se ti bude libit. Hlavne si nezapomen latky prat pred sitim, bavlny se srazi.

Moc děkuji za příspěvek :-).