Školka a procházky

261
20.7.16 18:25

školka a procházky

Ahoj maminky, prosím kdo má zkušenost- od kdy nově přijaté děti do školky chodí společně s ostatními ven na procházky mimo areál?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2596
20.7.16 18:27

Jsem učitelka a já chodila ven ze zahrady tak za dva měsíce ale máme školku hned u parku.
 Zuzka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
neonka
20.7.16 18:29

Nevim presne jak to myslis. Deti se prijimaji do klasicke skolky od 3 let a chodi na prochazky kazdy den od cca 10hodin po svacine. Bud jdou na hriste nebo na prochazku mimo areal, cili hned. Neni to tak, ze by ty male byly jen na hristi v arealu a chodily ven treba az za rok…

• Citovat
  • Upravit
16429
20.7.16 18:31

U nas ve skolce je to tak, ze ven chodi za kazdeho pocasi a od prvniho dne. Ale nekolik tydnu poue prochazky ve dvojstupech, aby meli nacviceno a az nejdrive za mesic na hriste.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
neonka
20.7.16 18:32

@zuzan 8o 8o Aha, tak ono se to asi v kazde skolce dela jinak. Ja teda ucila pred sto lety, pak jsem praci zmenila, ale to se chodilo mimo areal hned. Stejne tak ma dcera, ktere je ted sest- od tri ve skolce a bezne hned od zacatku mimo areal na prochazky. Takze je asi lepsi se zeptat v dane skolce, jak to maji oni.

• Citovat
  • Upravit
lucenka
20.7.16 18:33

Když kluk nastupoval klasicky na začítku září, tak si párkrát vyzkoušeli chození v dvojstupu na zahradě a nejpozději po týdnu už šli na procházku kolem školky.

• Citovat
  • Upravit
33005
20.7.16 18:37

Syn chodil do soukromé pro děti mladší tři let, ven chodili hned, školka zahradu ani neměla. Drželi se vedoucího hada.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
20.7.16 18:46

Děkuji, prostě jak kde… zeptám se tam a uvidim. Jen mám z toho vážně obavy…neumim si jí představit že by se držela s dětma za ruku a šla vzorně po chodníku. Projíždějí nám tu kamioňáci (prasata) je tady 30cítka a kolikrát to tady úplně proletěj.