Špatné vysazení HA?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Carly18
Povídálka 47 příspěvků 26.02.18 10:51
Špatné vysazení HA?

Ahoj holky,.Poslední měnstruace začala 29.1.Jenže, já si prášek vzala až po menstruaci, menstruace skončila 3.2. To jsem si vzala první prášek Luisea, jenže minulý týden v úterý (20.2). jsme měli s přítelem sex, HA, jsem vzala v dobu, kdy jsem zvyklá, jenže od středy jí už neberu. Vysadila jsem jí proto, že mě po ní bolela hlava, motalo se mi v ní atd. Jenže ikdyž jsem už prakticky týden bez hormonu, tak menstruace nikde. Břicho mě sice pobolívá a někdy to už vypadá, že by ano, ale nakonec vždycky nic. Brala jsem první měsíc antikoncepci Luisea. Předtím jsem brala Lunafem, ten jsem musela vysadit, kvůli zvracení.

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek
Reklama