Špinění během prvního platíčka

23.2.21 16:06

Špinění během prvního platíčka

Dobrý den, je mi šestnáct let a začala jsem brát antikoncepci Mistra, beru zatím první platíčko a užívám jí cca týden a to pravidelně (jednou jsem se zpozdila o necelou hodinu, nezazvonil mi budík). Bohužel mi menstruace neskončila úplně, ale změnila se ve špiněním. Moje menstruace je normálně poměrně slabá a trvá cca 4 až 5 dní, ale nyní když mi skončila už to mám přes týden špiním. Prý je to ze začátku normální, ale obracím se na Vás s dotazem, jestli jste to nějaká také takhle měla a pokud ano, jak dlouho špinění trvalo? A nemáte nějaké babské rady jak ho alespoň zmírnit? Děkuji za odpovědi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7305
23.2.21 19:32

Taky jsem to tak měla, špinění trvalo celé první plato, potom opět krvácení zesílilo jako menstruace a s dalším platem krvácení úplně přestalo. Bylo to otravné, ale asi se to stává.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat