Špinění před menstruací - hysteroskopie

Anonymní
24.11.20 19:57

Špinění před menstruací - hysteroskopie

Ahoj prosím o radu. Asi 2 roky mě trápí špinění před menstruací, je to různé (1-5dní). Pak normální menstruace asi 4-5 dní. Jiné problémy nemám, doktorka mě pořád tlačí do hysteroskopie, aby se podívala jestli není v něčem problém. Nechci na ten zákrok, za prvé už jsem na něm 2× byla (2× úplně zbytečně, nechci po 3. zbytečně) a žádné potíže nepociťuju, spíš mě to jen otravuje. Máte některá také to špinění před a řešíte to nějak? Díky

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1313
24.11.20 20:08

Beru kapičky Gynex, přestala jsem brát HA. Špinění už jen 1.den, cyklus se konečně ustálil na 28dnech. Býval i 22 dní :?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18244
24.11.20 20:09

Měla jsem to spoustu let, taky jsem byla úplně zbytečně na hysteroskopii. Pak jsem změnila lékařku, ta zjistila, že mám nízkou hladinu hormonů a nasadila mi utrogestan. Vyřešeno. Často pomůže jen prokrvit pánev, zkusit cvičit mojžíšovou, orientální tanec nebo hormonální jógu. Taky můžeš zkusit brát gynex. Až tohle všechno vyčerpáš, tak teprve bych lezla pod narkózu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
873

Běžně jsem nějaký den před ms špinila, v životě jsem nepomyslela, že je na tom něco špatně. Tímpádem jsem to nehlásala žádným doktorům, takže mě s tím nikam neposílali.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní

@dana.dv Já bych byla pro nějakou takovou variantu, doktorka mi ale alternativu nenabídla 8o To ti předepsala doktorka. Já mám pravidelnou 28.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
24.11.20 21:45

Mám to teď poslední rok nebo dva, neřeším.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
24.11.20 22:06

Zdravím, také spinim klidně i týden před MS. Vzhledem k tomu, ze mám za sebou druhy neúspěšný měsíc snažení o třetího potomka, tak me tema zajima… muže to být problém? Jedna se o hormonální výkyv, který by mohl způsobit problém s otehotnenim?
Doteď me nenapadlo to řešit.

• Citovat