Špinění, tlak a antikoncepce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Glumka
Kecalka 353 příspěvků 01.09.19 20:46
Špinění, tlak a antikoncepce

Dobrý večer. Beru už čtvrté platičko Lindenett a i když ho dobírám až 10.9. tak jsem začala včera špinit a mám takový tlak na pravém vaječníku. Všude jsem se dočetla, že se špinění může objevit během třech měsíců užívání. Ale přece jen toto je čtvrtý. Pro info mam na jednom vaječníku cystu, takovou tu vodovou. Tak ta by to snad neměla způsobit. Ve stresu nejsem, jen poslední dva tydny jsem toho moc nenaspala a byla jsem na ibalginech kvůli děsné bolesti zubů. Myslíte, že třeba to to špinění vyvolalo?

Reakce:
vokishka
Neúnavná pisatelka 15597 příspěvků 01.09.19 20:57

To berete v kuse?

Glumka
Kecalka 353 příspěvků 01.09.19 21:04

@vokishka ne ani jednou.

Váš příspěvek
Reklama