Reklama

Státnice a work and travel

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

studentka7
Nováček 4 příspěvky 07.05.18 14:15
státnice a work and travel

Ahoj všichni,
letos jsem se rozhodla, že pojedu na work and travel. Nikdy jsem nikde nebyla a strašně se chci naučit mluvit líp anglicky. Byl to fakt sen. Jenže jsem ve třeťáku a myslela jsem, že to bude dárek ke státnicím, ale ted jsem zjistila, že to nestíhám… Takže musím jít až v lednu. Strašně se bojím, že to nedodělám Odevzdala jsem ted bakalářku, abych si to i pojistila. ale bojím se, že mě ta cesta nějak změní, nebo vše zapomenu.. :nevim:.Na druhou stranu studuji něco, co mám fakt ráda a baví mě to. Má někdo podobnou zkušenost? Prosím poraďte :,(

Reklama

Reakce:

PupuP
Kecalka 488 příspěvků 07.05.18 14:31

@studentka7 :znam spoustu lidi, co vyjeli a naprosto bez problemu. leda by ses bezhlave zamilovala :mrgreen: ja taky nestiham a jdu v lednu, s tim rozdilem, ze uz jsem jeden rok prodlouzila a prptoze chpdim do prace, ze skoly jsem vypadla uplne (posledni 2 roky jsem uz nemela zadny predmet, takze uz nevim nic). myslim ze prazdninovej vejlet je fakt v pohode. navic jestli jsi odevzdala bp…tak proc teda nejdes ke statnicim? bp je to hlavni preci

studentka7
Nováček 4 příspěvky 07.05.18 14:39

No, myslela jsem si, ale nestíhám se to naučit, mám ještě zkoušky a já se prostě vždy musím připravit dobře, abych si byla jistá…

Ou
Závislačka 4993 příspěvků 07.05.18 15:32

A když budeš přes léto v ČR, tak budeš zapomínat méně?

Jinak odjezd do ciziny na vlastní triko by tě mohl změnit- třeba že si budeš sama sebou jistější a nebudeš panikařit tak, jako teď.

Jinak tedy pokud se chceš naučit jazyk, tak je potřeba najít si takovou práci, kde bude minimum cizinců, protože jinak budeš mluvit hodně zpatlanou angličtinou. Pokud tam budou češi nebo slováci, tak budeš víc mluvit česky, než anglicky.

studentka7
Nováček 4 příspěvky 07.05.18 16:05