Reklama

Státnice ve školství - nárok na volno

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Ewista
Závislačka 3146 příspěvků 25.03.18 11:03
Státnice ve školství - nárok na volno

Ahoj, na konci května mě čekají státnice. Pracuji jako učitelka, smlouvu mám na dobu určitou (to právě než dostuduji). Ředitelka mi řekla, že mám teoreticky nárok na volno, ale ne na jak dlouho. Jen mi řekla, že by jí zajímalo, jak to dělají jinde, že to jsou dva platy. Zatím jsme domluvené tak, že bych si vzala jen pár dní, kolegyně by šly za mě a já bych jim to pak musela v červnu vrátit, což se mi tedy moc nechce, abych celý červen byla denně v práci do čtyř. Jak jste to měli vy? Vzhledem ještě ke dvoum malým dětem to učení a práce dohromady bude zajímavé… :roll:

Reklama

Reakce:

PupuP
Kecalka 488 příspěvků 25.03.18 11:19

Mě tohle čeká v září, ale už jsem řediteli řekla, že mi 3 dny volna stačí, nicméně mi nabízel asi dva týdny. a co jsem to zajišťovala, tak to má každá škola jinak, někde si ty hodiny musíš přehodit, jinde to máš jako placený volno, někde neplacené…
ale myslím, že pokud ten titul je k výkonu tvé práce potřeba, tak tě snad musí uvolnit bez nějakýho nutného stolování (něco takového nám říkali ve skole). ale možná je to neplacen

Anitram2
Povídálka 31 příspěvků 25.03.18 11:24

Já jsem dostala 5 dní dovolený :)

Afrikana
Zasloužilá kecalka 546 příspěvků 25.03.18 11:26

Ucitel ma behem roku narok na nekolik dni (12?) studijniho volna, pokud vim. Tak treba statnice mi pro tohle volno prijdou vice nez dostacujici duvod :think:

Ewista
Závislačka 3146 příspěvků 25.03.18 11:27

Ono jde o to, že je to prý snad v zákoníku práce nebo kde, že ve školství je nárok na placené volno, ale nevím kolik

Ewista
Závislačka 3146 příspěvků 25.03.18 11:34

A když mám dva termíny státnic a nedělám všechno v jeden den?

Kelsey
Hvězda diskuse 44238 příspěvků 25.03.18 11:53