Nastoupit či nenastoupit?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.03.18 16:58
Nastoupit či nenastoupit??

Ahoj, chtěla jsem se zeptat na názor někoho jiného než lidí v mém okolí. Jsem student po 1. titulu, druhý si dodělávám s předpokládaným koncem příští rok. Jelikož jsem si chtěla zkusit pohovor a zda to vůbec zvládnu, přihlásila jsem se na úřad na místo úřednice v daném oboru. Opravdu jsem ani nepředpokládala že by mě studenta na denním studiu vybraly a ano, vybraly :D Co teď? Mám spousta zkoušek, které chci dodělat do července (dle toho že jsem jim to říkala a ví o tom by mě si vzali poté) ale otázka spíš je, tohle jsou moje poslední prázdniny, poslední 3 nebo 4 měsíce volna které vůbec kdy budu mít, a kdy jsem chtěla jet na cestu kolem Evropy. Příští rok, mám volněji, jen 2 předměty + diplomka a státnice, ale co tedy teď? Brát peníze a zajištěnost v místě na městě ale bez možnosti jakékoli dovolené v létě, nebo se na to vyprdnout, být na brigádách a hledat až po státnicích? Vezmou mě tam třeba pak někdy? Nebo si dát nějaké podmínky? Nedokážu se rozhodnout, ještě tak, když na mě přítel vesměs nechtěně tlačí, protože bychom pak mohli třeba pořídit bydlení. Jasny, měla bych praxi, je to jen za mateřskou ale brát to..? 8o 8o

Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:

jessikka
Extra třída :D 10790 příspěvků 24.03.18 17:01

Já bych cestovala. Jsi na úplném začátku, nic se nestane, když začneš pracovat za půl roku. V současné době sehnat práci není problém.

sediza
Ukecaná baba ;) 1598 příspěvků 24.03.18 17:08