Stěhování s partnerem.

9
14.2.23 11:58

Stěhování s partnerem.

Zdravím. Potřebovala bych poradit je mi 21 let a chtěla bych se s přítelem odstěhovat od rodičů. Našli jsme si krásný byt, který by vyšel 12 000 měsíčně se vším všudy. Ale problém je, že já stále studuji a vydělávám si měsíčně 3-5 tisíc a přítel trvale pracuje a má příjem kolem 28 000.
K tomu si koupil nové auto a splácí ho kolem 7 000. Má otázka tedy zní zda dle vašich názoru máme počkat nebo jít do toho. Samozřejmě je to naše věc, ale jsme trošku nerozhodný. A tak bych chtěla slyšet názory více zkušených lidí.

• ještě bych chtěla dodat že s přítelem jsme 3 roky a vidíme se jen o víkendech.

Příspěvek upraven 14.02.23 v 12:29

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Tuhy_LU
14.2.23 12:01

Já bych svému studujicimu diteti (samozřejmě pokud s nim nejsou problémy) dala na poloviční najmu a zároveň bych mu posílala nějakou částku na jídlo. Zrovna jako by byl na koleji. Jsi student, tak by te rodiče měli podporovat. Samozřejmě brigádu bys měla stále mít.

• Citovat
  • Upravit
1292
14.2.23 12:05

A zkoušela jsi o tom mluvit s vašimi? Kdybys byla moje dcera a viděla bych, že přítel je slušný člověk, že se kvůli němu nevykasles na školu, nezačnes blbnout atd. tak bych ti během studia pořád přispívala (nějakou částku, protože vím, že při studiu to jde hůř, chodit do prace) :think:
Jinak pokud byste počítali jen s částkou od pritele a tebe, pak si nejdřív sečtěte všechny výdaje a rozhodnete se, zda vůbec s tím zbytkem jste schopni vyzit. Jak dlouho ještě budeš studovat? :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
45719

No to vám zbude už akorát jen na jídlo a drogerii. Dostáváš něco od rodičů?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5593

Radila bych Ti do konce studia zůstat u rodičů. Pokud tedy nejsi typ „věčný student“ a nehodláš studovat dalších xx let. Pokud máte s rodiči dobré vztahy výrazně si tím usnadníš život a věř tomu, že Ti nic neuteče.