Štěňátko Maltázáčka - rady

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

veronika3001
Nováček 6 příspěvků 08.01.17 12:09
štěňátko Maltázáčka - rady

Ahoj,

za měsíc a půl si jedu pro štěňátko fenečky Maltézského psíka. Štěňátko bude z chovatelské stanice s PP, takže by snad všechno mělo být v pořádku. Fenku budu mít jen jako mazlíčka, ne pro žádné výstavy a k uchovnění. Jen jelikož nemám v okolí nikoho, kdo by tuhle rasu měl, potřebovala bych poradit co a jak. Jaká strava je nejlepší, jak štěňátko dobře vychovávat. Co všechno musím absolvovat aby fenka byla zdravá a v pořádku. Kolikrát týdně/nebo jak často koupat a tak dále a tak dále. Studuji to všechno na internetu, ale už jsem z toho jak praštěná. :) :)
Máte někdo nějakou radu?
Budu moc ráda za pomoc.

Předem díky :)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Markéta80
Hvězda diskuse 40418 příspěvků 08.01.17 12:15

@veronika3001 na tohle vše tě odpoví chovatelka ;). Stravu taky řekne chovatelka ;) Já si vše sepsala na papír a ptala se chovatelky ;) no to neni dle ras, krmivo bych nechala zatím dle toho jak krmí chovatelka pokud krmí něčím kvalitním ;)

Saatine 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 08.01.17 12:45

Mytí - vůbec nebo podle toho jak ti poleze do postele. My večer odchytneme pesany a umyjeme partie a pacičky. Ale kompletní koupel jim až tak nesvědčí.
Maltézáček mívá problém se začervenanými chlupy po očima, jak slzí, někde jsem vyčetla, že by se v granulích měl dávat pozor na poměr beta karotenu, že tomu začervenání napomáhá. Jinak obecně se za nejkvalitnější granuje považuje Acana, Orijen.. Ne každému psovi vyhovují. Našim vyhovuje Platinum (to hodně psům, jak jsem četla mají to krmivo ne úplně suché a voní jak mlsky) na pamlsky doporučuji libovou šunku s nízkým obsahem soli, kousky sušeného masa, žádný fujtabloviny.
Na dotazy doporučuji ifauna.cz