Štěně kouše při česání

Napsat příspěvek
Velikost písma:
30556
14.9.14 18:49

@Antonie Bolavá zrovna nedávno jsem četla, že je lepší nechat vykastrovat, že se tím snižuje i riziko rakoviny…ale nejsem odborník nevím…
já mám v plánu nechat letos vykastrovat obě, jedna štěnata měla u druhé nechci vůbec

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17565
14.9.14 20:10

My nechávali kastrovat po prvním hárání, to jsem vyčetla jako nejvhodnější - je už pohlavně dospělá a zároveň časná kastrace snižuje riziko nádorových onemocnění. Veterinář nám to taky tak doporučil

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17630
14.9.14 20:12
@catherine100 píše:
@Antonie Bolavá zrovna nedávno jsem četla, že je lepší nechat vykastrovat, že se tím snižuje i riziko rakoviny…ale nejsem odborník nevím…
já mám v plánu nechat letos vykastrovat obě, jedna štěnata měla u druhé nechci vůbec

právě mi letos umřela čubička, měla poslední rok dost těžký. Zánět dělohy, nádory na mléčné žláze. Ráda bych aspoň snížila riziko, tohle už nechci zažít

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17630
14.9.14 20:13
@Etcetera78 píše:
My nechávali kastrovat po prvním hárání, to jsem vyčetla jako nejvhodnější - je už pohlavně dospělá a zároveň časná kastrace snižuje riziko nádorových onemocnění. Veterinář nám to taky tak doporučil

aha, tak po prvním. Já právě nevěděla, jestli před, nebo jednou nechat. Tak super, počkám až odhárá a jdeme na to

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
33
17.9.14 10:46