Studim VŠ po třicítce?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
3234
21.1.12 19:16

mi teda 30 bude až za 3 roky, ale v ročníku máme pár ženských po 30,i po 40 a v pohodě to zvládají ;) jinak studuju dálkově na Porodní asistentku, některé předměty máme společné s dálkovýma všeobecnýma sestrama a tam je ženských po 30 většina ;) Takže se toho vůbec neboj a směle do toho!! :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Filoména38
22.1.12 20:04

Jejda, vůbec se neboj, že tam budeš nejmladší…Mně je ještě o nějaký pátek víc a též jsem si troufla…ale já si počkala, až budu mít děti o něco větší, jelikož příbuzenstvo mi moc jako hlídací služba nefunguje a je to opravdu časově náročné a není sranda…ale rozhodně doporučuji do toho jít…sama si říkám, že jsem to měla udělat už dřív a určitě by se to nějak zvládlo…
A je to moc krásný pocit, když Ti fandí celé okolí a sama sobě dokážeš, že na to máš…a ten pocit za tu snahu rozhodně stojí..!!!

• Citovat
  • Upravit
Filoména38
22.1.12 20:05

..tedy..měla jsem na mysli …nejstarší

• Citovat
  • Upravit
Filoména38
22.1.12 20:11

Pro Babe 007: Bože i v 38 letech není přece pozdě budovat si novou kariéru!!!!…a nebo je lepší celý život stát u pásu či v kase v Kauflandu …a lamentovat nad nepřízní osudu?…trubko

• Citovat
  • Upravit
Barejs
17.11.13 16:11

Přečetla jsem si tuhle konverzaci a prostě jsem nemohla odolat napsat všem těm, které chtějí začít studovat po třicátém roku života, že je nesmírně obdivuji a držím palce :-) Jsem o něco mladší (dvaadvacetileté pískle), studuji něco, co mne nebaví a nevím, co by mne bavilo a hrozně mě děsí začít si budovat kariéru třeba v 35, 40 letech (nastaveno z rodiny), ale když si čtu jak vy jste odvážné, tak si říkám proč bych se nemohla ještě pár let hledat :-)

• Citovat
  • Upravit
15404
17.11.13 18:44
@Barejs píše: