Studium logopedie dálkově

Anonymní
24.8.20 10:36

Studium logopedie dálkově

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat. Chtěla bych pracovat jako logopedka a tento obor ráda vystudovala.
Ale je to u mne trochu složitější.
Mám dvě děti, je mi již přes 40 let, bydlím v zapadlém koutu ČR, takže do Prahy je to cesta skoro na 3 hodiny autem, do Brna je to skoro na celý den.
Možnost hlídání mám u rodičů, ale je jim přes 70 let, jsou fit, ale síly ubývají.
Máte někdo zkušenosti, které předměty se tam vyučují, zda studium probíhá dálkově a kde se dá studovat.
Jinak moje maminka je vystudovaná učitelka, vlohy pro práci s dětmi jsem zdědila po ní, také jsem jednu dobu jako učitelka pracovala. Mám i hudební vlohy, jdou mi skvěle jazyky. Mám výbornou paměť. Jsem celkově humanitně zaměřená.
Co mi v žádném případě nejde, je matematika, logika. statistika, nemám abstraktní myšlení.
Ještě musím dodat, že syn letos nastupuje do školy a má speciální potřeby, takže s ním budu mít hodně práce. Je zaměřený opačně než já, má vysokou inteligenci v oblasti logického myšlení, ale má opožděný vývoj řeči a je zpožděn v sociální a emoční oblasti, takže to beru, že bych mu i tím dokázala daleko více pomoci a v životě ho posunout dále.
Mám střední vzdělání ekonomického směru a dvě státnice z angličtiny a němčiny.
Budu ráda za každé dobré reakce a odpovědi.
Děkuji
Prosím o zachování anonymu - citlivé informace o mém synovi. Děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
32904
24.8.20 11:28

Specializace na logopedii je na MUNI v Brně až v navazujícím magisterském programu. V bakalářském musíš na speciální pedagogiku intervenci, ortokomunikaci nebo podobné neucitelske zaměření. Nevim, jak Praha, ale Olomouc a Brno to tak má. V bakalářském programu logopedii nevystudujes.