Reklama

Sumetrolim a kojení

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Helis15
Kecalka 172 příspěvků 19.02.17 13:40
sumetrolim a kojení

Ahoj mamči…syn 18m je právě nemocný a dr. nám nasadila Sumetrolim…vím, že nesmí nic kyselého, ale napadlo mě jestli to nesmím ani já, když ho ještě občas kojím…hlavně v noci. nějak jsem si to ani neuvědomila a pila sirupovou šťávu z černého rybízu? myslíte si, že bych mu mohla nějak ublížit nebo snížit účinost léku? Díky moc :)

Reklama

Reakce:

Pomka
Kelišová 7318 příspěvků 19.02.17 15:37

Já bych taky asi nic moc kyselého nejedla, aby to nebylo v mléku. Jinak nevím, co by se mohlo stát, osobně předpokládám, že nějaká alergická reakce třeba ve formě vyrážky apod. Ale nejsem lékař. Byla bych v klidu.

Belluš
Kecalka 179 příspěvků 26.10.17 10:48
Obnovuji téma

Také mě zajímá jestli můžu jíst něco kyselého když večer syna kojím a ten bere sumetrolim. Víte někdo? Děkuji

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33020 příspěvků 10 inzerátů 26.10.17 10:53

Můj kojenec byl na sumetrolimu skoro půl roku a jedla jsem úplně normálně, nikdo mi nic nezakazoval a nic mu nikdy nebylo.

Belluš
Kecalka 179 příspěvků 26.10.17 11:14

@Tiger-lily To bral antibiotika skoro půl roku, jo? 8o

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33020 příspěvků 10 inzerátů 26.10.17 11:17
@Belluš píše:
@Tiger-lily To bral antibiotika skoro půl roku, jo? 8o

jo

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Nespinká? Vyzkoušejte rady ostatních maminek

Někdo má doma malého spáče, jiní rodiče bojují o každou minutu spánku. Pro... číst dále >

Rekonstrukce bytu: Na co si dát pozor?

Kupujete byt a potřebuje opravit? Anebo už nejste tolik spokojení s vlastním... číst dále >

Články z Expres.cz

Člověk bez titulu? „Póvl, který by měl chcípnout,“ řekla učitelka z Vysočiny

Měla jít dětem příkladem a vést je ke vzdělání. Učitelka z Vysočiny to ale... číst dále >