Sumetrolim a kojení

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Helis15
Kecalka 172 příspěvků 19.02.17 13:40
sumetrolim a kojení

Ahoj mamči…syn 18m je právě nemocný a dr. nám nasadila Sumetrolim…vím, že nesmí nic kyselého, ale napadlo mě jestli to nesmím ani já, když ho ještě občas kojím…hlavně v noci. nějak jsem si to ani neuvědomila a pila sirupovou šťávu z černého rybízu? myslíte si, že bych mu mohla nějak ublížit nebo snížit účinost léku? Díky moc :)

Reakce:
Pomka
Kelišová 7319 příspěvků 19.02.17 15:37

Já bych taky asi nic moc kyselého nejedla, aby to nebylo v mléku. Jinak nevím, co by se mohlo stát, osobně předpokládám, že nějaká alergická reakce třeba ve formě vyrážky apod. Ale nejsem lékař. Byla bych v klidu.

Belluš
Kecalka 179 příspěvků 26.10.17 10:48
Obnovuji téma

Také mě zajímá jestli můžu jíst něco kyselého když večer syna kojím a ten bere sumetrolim. Víte někdo? Děkuji

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33906 příspěvků 1 inzerát 26.10.17 10:53

Můj kojenec byl na sumetrolimu skoro půl roku a jedla jsem úplně normálně, nikdo mi nic nezakazoval a nic mu nikdy nebylo.

Belluš
Kecalka 179 příspěvků 26.10.17 11:14

@Tiger-lily To bral antibiotika skoro půl roku, jo? 8o

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33906 příspěvků 1 inzerát 26.10.17 11:17
@Belluš píše:
@Tiger-lily To bral antibiotika skoro půl roku, jo? 8o

jo

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nejčastější chyby při usazování dětí do autasedačky

Téměř denně cestuje většina rodičů se svými dětmi autem. Snad žádný z nich by... číst dále >

Opepřete Valentýn lehce hříšnými kartami, stačí si je stáhnout

Valentýn je za dveřmi. Připravili jsme pro vás proto karty ke stažení, se... číst dále >

Články z Expres.cz

Migranti a Česko v roce 2019: Přijde letos nová vlna a skončí to někdy?

Co čeká Evropu v oblasti migrační krize v tomto roce? Záleží na tom, zda je... číst dále >