Reklama

těhotenství u zdr.sestry

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

goldenka
Extra třída :D 12681 příspěvků 29.08.09 13:32
těhotenství u zdr.sestry

chtěla by jsem se zeptat. Pracuji jako zdravotní sestra na ortopedii a chodím na dvanáctky. Dojíždím 20 km. Plánuji miminko a nevím jestli až otěhotním je možné chodit i nadále do práce. 1.těhotenství skončilo jako zamlklé v 8tt. Není tady nějaká zdravotní sestřička, která s tím má zkušenosti? Myslíte že je možný chodit i nadále do práce a nebo jít radši na neschopenku? :roll:

Reklama

Reakce:

Nataša
Extra třída :D 10482 příspěvků 29.08.09 13:57

Goldenko, nejsem zdrav sestra ale znám jich několik, které chodily do práce do určité doby a pak na neschopenku, bylo to různé, někdo 25tt, někdo dřív, někdo později. podotýkám interna, starší věk pacientů atd…
záleží jak moc máš práci namáhavou a jak moc jsou ostatní sestřičky schopné a ochotné ti vyjít vstříc (nezvedání pacientů apod.). a pak záleží jak ti bude. někomu je super, někdo se problinká až do 3měsíce…

každopádně hodně štestí s těhotněním!

Anonymni 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 29.08.09 14:38

Moje sestrenice je zdravotni sestra, pracovala na chirurgii a neschopenku ji dal gyndar hned, pac tahala bezvladne pacienty a tak. Kamaradka pro zmenu dela na obvode sestricku a ta pracovala az do porodu. Zalezi na Tobe jak se citis a jakou praci delas, tady ti asi nikdo neporadi. Hanka

petra.k
Ukecaná baba ;) 1390 příspěvků 29.08.09 14:44

Ahojky jsem zdr. sestra na poop.odd a na neschopenku jsem šla hned, nedávno jsem byla těhu podruhé(bohužel zamlklé v 8tt) a doktorka mi nechtěla dovolit dosloužit 3 služby co jsem slíbila(na čtvrt úvazku), to jsme ještě nevěděli, že to takhle dopadne.
Za sebe já bych šla buď hned, nebo se domluvila na změně práce: ambulance, nebo jen ranní, rozhodně ne noční a dvanáctky, nikdy nevíš co se může stát.
Pa a zdárné otěhotnění:-)))

liška